Brandly360 wprowadza nowy raport dostępności ofert do portfela funkcjonalności

Informacja Prasowa - 18.01.2024
174

Zestawienie odpowiada na jedną z głównych potrzeb użytkowników e-commerce

Dostawca oprogramowania do zarządzania cyfrową półką, Brandly360 wprowadza nowy raport dostępności ofert, dostarczający precyzyjnych informacji o dostępności produktów u sprzedawców e-commerce oraz w sklepach stacjonarnych. Zestawienie odpowiada na jedną z głównych potrzeb użytkowników e-commerce, skorelowaną z doświadczeniem konsumenta i determinującą zakupy, tj. posiadanie wiedzy o stanie magazynowym towaru.

Dostępnośćdlaczego jest taka ważna w e-commerce?

Brandly360 gromadzi informacje o cenach produktów wraz z promocjami oraz ich dostępnością, i dostarcza rzetelnych danych z częstotliwością aktualizacji nawet do 10 min. Informacja o dostępności produktów to ważna zmienna w kontekście doświadczenia cyfrowego. Wydany przez Brandly360 w listopadzie 2023 r. raport Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta” potwierdza wartość tej kategorii. 21% badanych internautów wskazało, że występowanie informacji o dostępności produktów online i offline, to element determinujący czy dokonają transakcji, czy zrezygnują z zakupów. Wg badania, pokolenia także mają swoje preferencje zakupowe, uwzględniając kategorię dostępności jako element wartościowany pozytywnie przy ocenie e-handlu. Co za tym idzie – weryfikowanie dostępności ofert w całej sieci sprzedaży to dla e-commerce ważny czynnik budowania doświadczenia konsumenta, mający też wpływ na wynik finansowy e-biznesu.

Badaj dostępność produktów, aby zbudować przewagę konkurencyjną na cyfrowej półce

Raport dostępności ofert od Brandly360 z powodzeniem wykorzystają i producenci, i sklepy internetowe. E-sklepy, posiadające dane o dostępności asortymentu u konkurencji, nie muszą „rywalizować ceną”, w sytuacji, gdy posiadają „monopol” na dany asortyment i nie jest on możliwy do zakupu u innych rywali. Informacje zawarte w raporcie to materiał badawczy, na podstawie którego nie tylko zabezpieczysz potencjalną utratę marży, ale jako e-sprzedawca podejmiesz strategiczną decyzję odnośnie do np. podwyżki ceny. Producent, monitorując dostępność produktów w sklepach stacjonarnych w gorących okresach roku (np. sezon przedświąteczny), może na podstawie informacji o braku zatowarowania partnerów, zabezpieczyć sprzedaż poprzez swój e-sklep np., lepiej pozycjonując towar i oferując np. dostawę do domu. W szerokiej perspektywie marka korzystająca z narzędzia do śledzenia dostępności produktów, otrzymuje pełną informację o zasobach asortymentu u partnerów zarówno online, jak i w sieci stacjonarnej (unikając przy tym ewentualnych braków, sprzedawca nie traci klienta). Producent monitorując to, w jaki sposób poszczególne sklepy radzą sobie z utrzymaniem dostępności produktów, może też dostosować zasady współpracy i strategię dystrybucji. Autor funkcjonalności, Brandly360, zwraca też uwagę, że pozostaje ona pomocna e-commerce przy optymalizacji relacji z partnerami (wiedza dostarczana przez raport to materiał badawczy do wspólnej komunikacji z partnerami, na podstawie którego można wypracować najlepszą strategię). Analizy te sprzyjają również zidentyfikowaniu trendów sprzedażowych i poznaniu preferencji Klientów w różnych sklepach. Weryfikacja dostarczanych statystyk pozwoli podjąć sprzedawcy strategiczne decyzje odnośnie koncentrowania się na konkretnym asortymencie w zakresie promocji czy sprzedaży. Nie bez znaczenia pozostaje już wspomniane doświadczenie Klienta, który może kupić oferowany produkt szybko – tak, jak oczekuje.

Podniesienie poprzeczki w analizie e-rynku

Brandly360 udoskonala swoje usługi poszerza dostępny portfel funkcjonalności o nowe komponenty, implementując rozwiązania user experience w panelu klienta. Personalizuje także rozwiązania dla konkretnego użytkownika. Narzędzie monitoruje, rekomenduje, raportuje, automatyzuje zarządzanie e-commerce (producenci, dystrybutorzy oraz sklepy internetowe), dostarczając informacje o trendach w pricingu dla konkretnych segmentów e-commerce. Wprowadzone rozszerzenia analityczne w naturalny sposób wynikają z potrzeb rynku, a inspiracje do rozwoju niejednokrotnie pochodzą od Klientów. Jak podkreśla Co-Founderka Brandly360, Monika Buczkowska: Mapa produktowa Brandly360 to koncepcja rozwojowa, bo obok dostępnych rozwiązań analitycznych, wprowadzamy widgety i udoskonalamy panel Klienta. Odpowiadamy też na personalne potrzeby Klientów. Indeks Widoczności Marki – moduł dedykowany producentom, wprowadzony w końcówce 2023 – dostarcza markom wnioski i rekomendacje w zakresie pełnej widoczności monitorowanego brandu. Pierwsze zebrane przez nas opinie korzystających z rozwiązania producentów pozostają motywacją do dalszego rozwoju. 2024 rok zapowiada się produktywnie.

Więcej o rozwiązaniu: https://brandly360.com/pl/blog/jak-zbudowac-przewage-konkurencyjna-wykorzystujac-nowy-komponent-raport-dostepnosci-ofert/

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...