O nas

Twórcą portalu publicrelations.pl jest Jerzy Ciszewski. Założył i prowadził przez lata jedną z pierwszych agencji public relations w Polsce. Agencja działała pod nazwą "Ciszewski Public Relations" od roku 1994 do 2011, kiedy to stała się częścią MSLGROUP, należącej do grupy Publicis.

Pierwszym dużym przedsięwzięciem realizowanym przez CPR i Jerzego Ciszewskiego była kompleksowa obsługa public relations legendarnego rajdu Camel Trophy. To doświadczenie wspólpracy przy międzynarodowym projekcie dało dostęp do światowej: praktyki, wiedzy i ekspertów PR z z całego świata.

Jerzy Ciszewski przez te wszystkie lata rozwijał swoje umiejętności zawodowe. On i firma pracowali nad najróżniejszymi projektami zlecanymi przez największe koncerny światowe jak i przez małe rodzime firmy. JC specjalizował się w obsłudze sytuacji kryzysowych, w marketingu politycznym i sportowym.

Przez wiele lat agencja „CPR” podążała i za wszystkimi nowymi trendami zmieniającymi warunki i zasady pracy na rynku public relations.

W 2007 została powołana do życia spółka zależna „Ciszewski Marketing Sportowy. W 2009 roku powstała spółka Ciszewski Financial Communications – pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej  firma specjalizująca się w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm branż finansowej, nieruchomości i usług profesjonalnych. W 2010 – również w postaci spółki zależnej – powstaje „Ciszewski Internet” specjalizujący się  w efektywnym zarządzaniu komunikacją marketingową w Internecie.

W latach 2010 i 2011 agencja prowadzona przez Jerzego Ciszewskiego dwa razy z rzędu została wybrana Agencją Roku w konkursie „Impactora”.

Za kampanię – „Dzień Przytualania”, „Zaufaj wodzie z kranu”, „Hoop Colędowanie” agencja otrzymała wiele prestiżowych nagród: Złote Spinacze, Magellan Award, Golden Drum, Impactor, Kreatura.

W 2011 agencja Ciszewski Public Relations została wyróżniona w prestiżowym dla branży Holmes Group za 30% wzrost w okresie, gdy większość firm notowała stagnację lub spadek przychodów.

Naturalną dla Jerzego Ciszewskiego konsekwencją była chęć dalszej pracy na rzecz środowiska public relations. Zajęcie pozycji wydawcy medium branżowego medium stało się więc dla niego naturalnym wyzwaniem i ambicją. Przy tym projekcie współpracuje z młodymi, dobrze wykształconymi i ambitnymi ludźmi.

IMG_8521

8