Poznaj najzdolniejszych młodych kreatywnych!

Informacja Prasowa - 19.04.2024
62

219 zespołów młodych kreatywnych rywalizowało w Young Creatives 2024. Najlepsi będą reprezentować Polskę na finałach Cannes Lions

Young Creatives to konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie oraz porównać swoje umiejętności z rówieśnikami z branży. YC od ponad 25 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients. Dla uczestników konkursu przygotowane zostały również dwie kategorie specjalne OPEN, której partnerami zostali Blik oraz Netflix. Prace uczestników oceniali eksperci i ekspertki z branży reklamowej.

Zasady udziału w konkursie są proste: 2-osobowe zespoły młodych pracowników mają 24h lub 48h na przygotowanie konceptu na zadany brief.

Przedstawiamy partnerów oraz nagrodzonych w następujących kategoriach:

Design – partner kategorii Fundacja dla Wolności

Zwycięzcy: Julia Błaszczak-Łopatyńska i Barbara Krajewska (Brand New Galaxy)

Wyróżnieni:

Zuzanna Ptak i Dominik Gola (Flying Bisons)

Marta Adamkowska i Marta Tomczak (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Media – partner kategorii Żabka

Zwycięzcy: Patrycja Maria Ożóg i Krystian Klimczak (EssenceMediacom Warszawa)

 

Wyróżnieni:

Piotr Dziedzic i Bartosz Jurczyk (Zenith)

Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)

Łukasz Jasik (OMD Group) i Katarzyna Skolimowska (Resolution (OMD Group))

Olga Gorczyńska i Adam Gorczyński (Soul and Mind)

Clients – partnerka kategorii Muzeum Historii Kobiet

Zwycięzcy: Justyna Potoczna i Magdalena Ziemska (Grupa Maspex)

 

Wyróżnieni:

Emilia Ulewicz i Krystian Piotrowski (mBank)

Maciej Przybylski i Maria Turkowska (BNP Paribas)

Marta Olesińska i Julia Wolska (T-Mobile)

Julia Malinowska i Marcin Kukółka (LOTTE Wedel)

Kamil Wójcik i Maciej Chomżyński (McDonald’s Polska)

 

Digital – partner kategorii T-Mobile

Zwycięzcy: Joanna Wojtach i Joanna Bauer (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Wyróżnieni:

Marcin Bińczyk i Paula Tokarska (Lion Communications)

Magdalena Bieniek i Gabriela Potentas (Konceptika Mateusz Miernikowski)

 

Print – partner kategorii Fundacja na miejscu

Zwycięzcy: Daria Wojnar i Danuta Zalewska (Plej)

Wyróżnieni:

Julia Dutkiewicz i Natalia Czuba (DDB Warszawa)

Joanna Wojtach i Joanna Bauer (180heartbeats + JUNG v. MATT)

 

Film – partner kategorii Displate

Zwycięzcy: Monika Olkiewicz i Agnieszka Mikołajczak (LUCKYYOU)

Wyróżnieni:

Ela Konopińska-Dudek (Przestrzeń) i Klaudia Mateuszuk (Polot)

Bartłomiej Marolewski (Gutenberg Agency Warsaw) i Kinga Kraczkowska (2012 Agency)

Kamila Cembor i Aleksandra Berus (DDB Warszawa)

Mateusz Małkowski i Karol Strupiechowski (Vision Hill)

 

PR – partner kategorii Samsung

Zwycięzcy: Szymon Dziewięcki i Agata Nowotnik (SEC Newgate CEE)

Wyróżnieni:

Alicja Kiełczewska i Karolina Marzec (K+ Group)

Weronika Chocholska i Mateusz Szarecki (Monday Group)

Klaudia Łoś i Aleksandra Klimkowska-Budny (Walk PR)

Martyna Antecka i Piotr Szczęśniak (Huta 19 im. Joachima Fersengelda)

 

Open – Blik

Zwycięzcy: Katarzyna Rasińska (Agencja Bosko) i Zuzanna Wasążnik

Wyróżnieni:
Maria Socha i Anna Chlapek (DDB Warszawa)
Aleksandra Abucewicz i Zuzanna Czerska (Labcon)

 

Open Netflix

Zwycięzcy: Maria Socha i Anna Chlapek (DDB Warszawa)

Wyróżnieni:

Katarzyna Rasińska (Agencja Bosko) i Zuzanna Wasążnik

Aleksandra Abucewicz i Zuzanna Czerska (Labcon)

Aleksandra Miernik i Weronika Poskart (Labcon)

 

Gala wręczenia nagród odbyła się 18 kwietnia w Kinie Luna w Warszawie. Podczas Gali wręczone zostały statuetki dla 18 nagrodzonych laureatów, którzy w czerwcu będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowych finałach Young Lions Competition w Cannes. Po gali impreza przeniosła się do lokalu „Warmut”, gdzie wszyscy z branży przypieczętowali wspaniałość tego dnia.

 

LINK: < https://ktr.org.pl/artykuly/nagrody-yc-cannes-wreczone >

 

Organizatorzy: Cannes Lions, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy

Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Lunapark, Shootme, Spokój, Warmut

Partnerzy kategorii: Żabka, Blik, Samsung, Displate, Muzeum Historii Kobiet, Fundacja dla wolności, Fundacja na miejscu, Netflix, T-Mobile

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...