Adrien Brody w roli konduktora w świątecznym spocie H&M

Redakcja PR - 28.11.2016
40

Boże Narodzenie w pociągu? Świąteczny spot H&M w reżyserii Wesa Andersona

Święta w pociągu? To brzmi jak najgorszy koszmar! H&M w spocie promującym świąteczną kolekcję zaproponował jednak inny scenariusz.

H&M

fot. print screen YouTube/H&M

„Come Together” to tytuł najnowszego, świątecznego spotu marki H&M. Opowiada historię pasażerów pociągu, którzy jadą na Święta Bożego Narodzenia do swoich rodzin. Konduktor, w którego rolę wciela się Adrien Brody oznajmia im, że ze względu na ciężkie warunki pogodowe i utrudnienia techniczne, pociąg będzie miał 11 i pół godziny opóźnienia. Pasażerowie mogą jednak liczyć na skromny poczęstunek, który za 20 minut zostanie zaserwowany w kawiarence, w tylnej części wagonu. Podróżni w osłupieniu wysłuchują komunikatu. Mimo to postanawiają udać się na świąteczny poczęstunek, gdzie czeka na nich niemała niespodzianka. Jaka? Tego dowiecie się oglądając spot.

Ten niespełna 4-minutowy film został wyreżyserowany przez Wesa Andersona, który reżyserował takie produkcje jak Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom czy Grand Budapest Hotel. Fani popularnego reżysera nie powinni być zawiedzeni, ponieważ spot oddaje charakterystyczny dla jego twórczości sposób przedstawiania świata. Kolejnym plusem jest świetna rola Adriena Brody’ego, który zresztą nie pierwszy raz miał okazję współpracować z Andersonem. Zagrał bowiem jedną z głównych ról w jego najpopularniejszym filmie, czyli wspomnianym wcześniej Grand Budapest Hotel (film miał 9 nominacji do Oscara, w tym dla najlepszego reżysera; ostatecznie „zgarnął” 4 statuetki). Wisienką na torcie są oczywiście wpisujące się w styl nowoczesnej elegancji ubrania ze świątecznej kolekcji H&M, które mają na sobie bohaterowie spotu.

A Wam jak podoba się „Come Together”? Umieścilibyście ten spot na liście najlepszych świątecznych reklam tego roku?

Zobacz też: Burberry z reklamą, która mogłaby zwiastować oscarową produkcję

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...