RTM idealny: Richard Branson rozdaje drinki na pokładzie samolotu swoich linii lotniczych

Redakcja PR - 14.04.2017
254

Genialna akcja ekscentrycznego miliardera

Richard Branson znany jest z nietypowych akcji marketingowych. Ekscentryczny miliarder i właściciel Virgin Group zaskoczył właśnie kolejnym znakomitym wykorzystaniem real time marketingu. 

Ameryka i świat żyją właśnie kolejnym potężnym kryzysem wizerunkowym. Chodzi o United Airlines i brutalne potraktowanie jednego z pasażerów. Kiedy okazało się, że w samolocie jest więcej pasażerów niż miejsc, obsługa silą wyciągnęła z samolotu jednego z nich. W sieci pojawiło się nagranie ze zdarzenia – klienci linii są oburzeni, a firma traci miliardy dolarów.

Fatalne zachowanie United Airlines postanowić sprytnie wykorzystać Branson, właściciel taniego przewoźnika lotniczego Virgin America. N swoim Facebooku zamieścił zdjęcie, na którym uradowany częstuje klientów swoich linii lotniczych drinkami. Fejm się zgadza 🙂 Tak się robi real time marketing!

richard branson

fot. FB/ Richard Branson

 

Zobacz:

United Airlines ma poważny kryzys po brutalnym ataku na swojego pasażera

Ciąg dalszy kryzysu United Airlines. Firma szuka specjalisty od PRu

Kolejny potężny problem United Airlines

 

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...