Kolejny potężny problem United Airlines

Redakcja PR - 13.04.2017
14

Kryzys goni kryzys w United Airlines

W wyniku kryzysu wizerunkowego United Continental Holdings, właściciel linii lotniczych United Airlines, stracił ponad miliard dolarów. 

Jak donoszą amerykańskie media, jeden z pasażerów linii United Airlines zapłacił ponad 1000 dolarów za lot z Hawajów do Kalifornii. Jednak pracownik linii oświadczył mu, że musi odstąpić swoje miejsce innemu pasażerowi, o „wysokim priorytecie obsługi”, jak się wyraził. Wypraszany klient – Geoff Fearn – nie zgodził się na opuszczenie samolotu, leciał bowiem finalizować ważny firmowy kontrakt.

United Airlines ma poważny kryzys po brutalnym ataku na swojego pasażera

Jak stwierdził Fearn, pasażer, który miał zająć jego miejsce, był na liście priorytetowych klientów niżej niż osoba, która wykupiła  nadprogramowe miejsce w ostatniej chwili. Jedak było za późno – Fearn siedział już w fotelu i czekał na lot. Pracownicy obsługi samolotu byli nieugięci – powiedzieli, że jeśli trzeba, zakują go w kajdanki i wyprowadzą.

„Kłóciliśmy się ponad 6 godzin” –  twierdził  Geoff Fearn w rozmowie z mediami.

Nie zostawił jednak tak łatwo sprawy. Zażądał odszkodowania na cele społeczne od prezesa linii lotniczych Oscara Munoza. Prezes  United Airlines wypłacił mu jednak tylko symboliczną kwotę 500 dolarów. Poszkodowany pasażer zapowiada pozew przeciwko United Airlines.

Źródło: Resistance Report 

Zobacz:

Ciąg dalszy kryzysu United Airlines. Firma szuka specjalisty od PRu

 

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...