Przestrzeń dla Philips Ovi Smart 2.0

Informacja Prasowa - 11.10.2023
238

Agencja jest odpowiedzialna za strategię, ideę kreatywną

Przestrzeń wygrała przetarg na platformę kreatywną promującą nowy model urządzenia Air Fryer, w Polsce obecnego pod nazwą Philips Ovi Smart 2.0. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, ideę kreatywną „Philips Ovi Smart 2.0 zrobi Ci każdy dzień” oraz przygotowanie komunikacji na 23 rynki europejskie, w tym polski.

Strategia i big idea „Philips Ovi Smart 2.0 zrobi Ci każdy dzień” koncentruje się na benefitach urządzenia ważnych dla grupy docelowej, czyli dla tzw. mamagerek – kobiet łączących na co dzień pracę zawodową z obowiązkami domowymi. Philips Ovi Smart 2.0 umożliwia przygotowanie potraw na 22 sposoby oraz pozwala gotować: zdrowiej (99% mniej tłuszczu) szybciej (1.5 x szybciej niż w piekarniku) i smaczniej – a to wszystko dzięki unikalnej technologii Rapid CombiAir wykorzystującej moc gorącego powietrza. Dzięki większej niż w poprzednich modelach pojemności szuflady możliwe jest przygotowanie różnorodnych posiłków dla całej rodziny – od jajek lub owsianki na śniadanie, przez dania obiadowe typu kurczak, zapiekanki czy gulasze, po desery czy nawet jogurt.

Kampania w zależności od rynku i pozycji Philips Ovi Smart 2.0 ma adresować różne wyzwania marketingowe i biznesowe – w Polce ma to być przede wszystkim zbudowanie świadomości i penetracji rynkowej urządzenia.

– Zależało nam na tym, aby idea kreatywna pozwoliła punktować bardzo konkretne, wynikające z technologii benefity produktu, a przy tym pokazywać rodzinne gotowanie i wspólne jedzenie posiłków jako codzienną przyjemność, której towarzyszą dobre emocje – komentuje Ela Konopińska-Dudek, strateżka agencji Przestrzeń. – Wyrażoną hasłem „Philips Ovi Smart 2.0 zrobi Ci każdy dzień” ideę odczytujemy więc na dwa sposoby. Po pierwsze – Philips Ovi Smart 2.0 to zaawansowany technologicznie „zadaniowiec”, który dosłownie robi nam różnorodne posiłki. Po drugie – przygotowane z jego pomocą smaczne i zdrowe potrawy wpływają pozytywnie na nastrój i samopoczucie wszystkich członków rodziny, czyli po prostu – robią nam dzień – dodaje zespół kreatywny: Agnieszka Staszczak i Maria Gościniak.

– Philips Ovi łączy w sobie wiele funkcji i taka jest też ta kampania – złożona z wielu elementów, a efekt końcowy jest przepyszny! Agencja stanęła przed trudnym zadaniem połączenia potrzeb konsumenckich na rynkach o różnej penetracji oraz stworzenia bardzo rozbudowanego toolkitu, z naciskiem na materiały digitalowe. Pierwsze wyniki badań konsumenckich potwierdzają, że zadanie zostało wykonane na 100%, a opracowana komunikacja jest spójna z insightem oraz budzi zainteresowanie i pozytywne emocje wśród konsumentów – komentuje Ewa Rymkiewicz, Marketing Managerka, odpowiedzialna za kategorię Philips Kitchen Appliances w Polsce.

Przestrzeń odpowiedzialna jest za strategię, big idea „Philips Ovi Smart 2.0 zrobi Ci każdy dzień” oraz przygotowanie kompleksowej komunikacji TV oraz digital na 23 rynki europejskie, w tym polski. Za produkcję materiałów foto i wideo odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films.

Kampania w Polsce ruszyła 9 października. Spot telewizyjny emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Zaplanowano również szeroką kampanię digitalową z wykorzystaniem różnorodnych materiałów (zarówno wideo, jak i statycznych), które będą emitowane m.in. w social mediach i na formatach display. Na pozostałych rynkach kampania także rusza jesienią br.

Comments

comments

238
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...