H2O Creative z zimową aktywacją dla Fresco

Jerzy Ciszewski - 13.12.2018
18

H2O Creative z zimową aktywacją dla Fresco

H2O Creative z zimową aktywacją dla Fresco

„Wszystko dla orzeźwienia” – to już druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante o niższej zawartości alkoholu 5,5%, która przewrotnie zachęca do spontanicznego zimowego orzeźwienia. Razem z AMBRA S.A. – producentem Fresco – aktywację stworzyła agencja H2O Creative. Białe szaleństwo ogarnęło stronę www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiały promocyjne. Jest inaczej, lekko i ze smakiem.
Zima już nie musi kojarzyć się z nudą, siedzeniem w domu i piciem nalewek. Fresco Frutti Frizzante podpowiada, jak spędzić zimę w nowy, ciekawszy i bardziej odjazdowy sposób! Namawia konsumentów, by wybrali swój smak Fresco Frutti Frizzante i wyskoczyli gdzieś, z ekipą, spontanicznie na własnych zasadach! Marka jest partnerem jednego z najmodniejszych zimowych wydarzeń SNOW FEST 2019. Organizatorzy spodziewają się 15 tys. gości spragnionych orzeźwienia. W programie: zimowe zawody i mnóstwo imprez towarzyszących: 5 scen, 30 muzyków, foodtrucki, strefa relaksu i wreszcie strefa FRESCO – największy letni ogród na zimowym stoku. Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za zwariowane zimowe fotki można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na odjazdowe zakupy w SkiTeam.
Więcej na www.wszystkodlaorzezwienia.pl
Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku.
Fresco Frizzante to lekki napój alkoholowy, który zachowuje elegancję wina, rozszerza wachlarz okazji do konsumpcji i przełamuje bariery cenowe. Występuje w pięciu wariantach: White, Red, Rose oraz owocowych Fragola i Mango&Pesca z obniżoną zawartością alkoholu do 5,5%

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...