K2 Media dla sieci perfumerii Sephora Polska

Informacja Prasowa - 21.02.2017
293

K2 Media wygrywa przetarg na obsługę Sephora Polska w social mediach

Agencja K2 Media wygrała przetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w Social Mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili klienta w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube’a, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach Social Media. 

Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta – wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.

To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie video z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.

Zobacz:

K2 Media wygrywa przetarg Ultimo

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...