K2 Media wygrywa przetarg Ultimo

Informacja Prasowa - 16.02.2017
185

K2 Media wygrywa przetarg Ultimo

K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 roku – w TV oraz w Internecie.

K2 Media zaplanuje i zakupi kampanię mediową (online i offline) dla wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami ULTIMO S.A. Start kampanii zaplanowany został na marzec br. Za kampanię od strony kreacji odpowiada ADHD Warsaw.

Grupa ULTIMO należy do liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce, specjalizując się w zakupie konsumenckich wierzytelności masowych, szczególnie z sektora bankowego i telekomunikacyjnego, oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych.

W przeszłości firma ULTIMO S.A. współpracowała z agencją interaktywną K2, działającą w obrębie tej samej Grupy co K2 Media.

Zobacz:

„Finansomierz” – pierwsza porównywarka ubezpieczeń i kredytów od K2 Media

Comments

comments

185
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...