K2 Media wygrywa przetarg Ultimo
K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 roku – w TV oraz w Internecie.
K2 Media zaplanuje i zakupi kampanię mediową (online i offline) dla wrocławskiej firmy zarządzającej wierzytelnościami ULTIMO S.A. Start kampanii zaplanowany został na marzec br. Za kampanię od strony kreacji odpowiada ADHD Warsaw.
Grupa ULTIMO należy do liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce, specjalizując się w zakupie konsumenckich wierzytelności masowych, szczególnie z sektora bankowego i telekomunikacyjnego, oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych.
W przeszłości firma ULTIMO S.A. współpracowała z agencją interaktywną K2, działającą w obrębie tej samej Grupy co K2 Media.
Zobacz:
„Finansomierz” – pierwsza porównywarka ubezpieczeń i kredytów od K2 Media
Comments
