
Galaktus rozpoczyna współpracę z SteelSeries na rynkach niemieckojęzycznych
Informacja Prasowa - 25.04.2019Galaktus rozpoczyna współpracę z SteelSeries na rynkach niemieckojęzycznych
Galaktus to jedna z największych krajowych agencji komunikacyjnych, posiadająca oddziały w Polsce, Niemczech i Rosji, która specjalizuje się w usługach PR oraz marketingowych dla klientów z branży hi-tech, hardware oraz producentów, wydawców i dystrybutorów gier wideo. Agencja rozszerza swoją współpracę z marką SteelSeries na rynki niemieckojęzyczne. Galaktus od 2011 roku wspiera działania tej skandynawskiej firmy, jest to więc naturalny rozwój relacji z klientem i kolejne osiągnięcie działu new business.
SteelSeries to duński producent akcesoriówkomputerowych, m.in. myszy, klawiatur, słuchawek i podkładek pod myszy, który działa na rynku od 2001 roku, początkowo pod szyldem Soft Trading. Poza doskonałym sprzętem, marka znana jest ze wspierania e-sportu. Peryferii SteelSeries używają profesjonalni gracze, w tym znany polski zawodnik Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, czy Szwed Olof „olofmeister” Kajbjer. Duński producent współpracuje także z wieloma firmami z branży gier, w tym choćby z Blizzard Entertainment, Electronic Arts czy Ubisoft.
–Z wielką radością rozszerzamy naszą współpracę z Galaktusem. Mamy doskonałe doświadczenia w obszarze PR z minionych lat i jesteśmy pewni, że nasza przyszłość na rynkach DACH jest silnie związana z najlepszym zespołem specjalistów od gier oraz technologii– powiedziała Annabelle Woods, Regional Director Central EMEA w SteelSeries.
– Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że będziemy służyć pomocą firmie SteelSeries w krajach z regionu DACH. To dla nas ważny krok na drodze rozwoju i ekspansji na nowe rynki. Bardzo dobrze znamy SteelSeries oraz oferowane przez tę firmę produkty. Jestem przekonany, że dalej będziemy odnosić wspólne sukcesy na tym największym dla gamingu europejskim rynku – dodaje Mateusz Szukajt, założyciel i CEO agencji Galaktus.
Umowa obejmuje doradztwo strategiczne i działania w zakresie media relations na rynkach DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria oraz Liechtenstein). Za obsługę klienta odpowiedzialni będą Tim Krause-Murroni (Director Business Development) oraz Mateusz Szukajt. Umowa rozpoczęła się z dniem 15 kwietnia 2019 roku, strony nie ujawniają, na jaki okres została zawarta.
Comments
