Galaktus rozpoczyna współpracę z SteelSeries na rynkach niemieckojęzycznych

Informacja Prasowa - 25.04.2019
248

Galaktus rozpoczyna współpracę z SteelSeries na rynkach niemieckojęzycznych

Galaktus to jedna z największych krajowych agencji komunikacyjnych, posiadająca oddziały w Polsce, Niemczech i Rosji, która specjalizuje się w usługach PR oraz marketingowych dla klientów z branży hi-tech, hardware oraz producentów, wydawców i dystrybutorów gier wideo. Agencja rozszerza swoją współpracę z marką SteelSeries na rynki niemieckojęzyczne. Galaktus od 2011 roku wspiera działania tej skandynawskiej firmy, jest to więc naturalny rozwój relacji z klientem i kolejne osiągnięcie działu new business.

 SteelSeries to duński producent akcesoriówkomputerowych, m.in. myszy, klawiatur, słuchawek i podkładek pod myszy, który działa na rynku od 2001 roku, początkowo pod szyldem Soft Trading. Poza doskonałym sprzętem, marka znana jest ze wspierania e-sportu. Peryferii SteelSeries używają profesjonalni gracze, w tym znany polski zawodnik Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, czy Szwed Olof „olofmeister” Kajbjer. Duński producent współpracuje także z wieloma firmami z branży gier, w tym choćby z Blizzard Entertainment, Electronic Arts czy Ubisoft.

  –Z wielką radością rozszerzamy naszą współpracę z Galaktusem. Mamy doskonałe doświadczenia w obszarze PR z minionych lat i jesteśmy pewni, że nasza przyszłość na rynkach DACH jest silnie związana z najlepszym zespołem specjalistów od gier oraz technologii– powiedziała Annabelle WoodsRegional Director Central EMEA w SteelSeries.

Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że będziemy służyć pomocą firmie SteelSeries w krajach  z regionu DACH. To dla nas ważny krok na drodze rozwoju i ekspansji na nowe rynki. Bardzo dobrze znamy SteelSeries oraz oferowane przez tę firmę produkty. Jestem przekonany, że dalej będziemy odnosić wspólne sukcesy na tym największym dla gamingu europejskim rynku – dodaje Mateusz Szukajt, założyciel i CEO agencji Galaktus.

 Umowa obejmuje doradztwo strategiczne i działania w zakresie media relations na rynkach DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria oraz Liechtenstein). Za obsługę klienta odpowiedzialni będą Tim Krause-Murroni (Director Business Development) oraz Mateusz Szukajt. Umowa rozpoczęła się z dniem 15 kwietnia 2019 roku, strony nie ujawniają, na jaki okres została zawarta. 

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...