FRoSTA wybiera Personal PR

Informacja Prasowa - 13.07.2023
211

FRoSTA, powierza obsługę elementów komunikacji korporacyjnej oraz relacji z otoczeniem zewnętrznym agencji Personal PR.

Jeden z największych producentów mrożonek w Polsce, FRoSTA, powierza obsługę elementów komunikacji korporacyjnej oraz relacji z otoczeniem zewnętrznym agencji komunikacji zintegrowanej, Personal PR.

Współpraca obejmuje zakres profesjonalnego wsparcia w zarządzaniu komunikacją korporacyjną oraz nadzorowania komunikacji z interesariuszami B2C. Za działania po stronie agencji odpowiadają działy Media Relations oraz Social Media.

Dobra komunikacja to klucz do pozytywnych relacji w środowisku biznesowym. Dzięki przemyślanym i odpowiednim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić ciągłość prawidłowego obiegu informacji w otoczeniu marki FRoSTA. Jestem przekonana, że nasza współpraca przełoży się na pozytywne doświadczenia komunikacyjne dla interesariuszy naszego klienta – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

FRoSTA od zawsze dostrzega znaczenie i potrzebę budowania dobrych relacji z klientami, co przyczynia się do umacniania solidnego fundamentu rozwoju firmy na rynku polskim.

W obecnych czasach, kiedy konsument staje się coraz bardziej świadomy i wymagający, marki muszą zapewniać nie tylko doskonałe produkty, ale także efektywną i transparentną komunikację. Taka filozofia przyświeca również firmie FRoSTA, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Personal PR. Wspólne działania pozwolą zintensyfikować i usprawnić dialog z klientami na różnych etapach procesu zakupowego, co sprawi, że marka będzie bliżej swoich odbiorców, a relacje z nimi staną się jeszcze bardziej otwarte i autentyczne – podkreśla Aleksandra Wysocka, Marketing Director Poland & CEE.

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe i wege burgery. Zgodnie z filozofią marki 100% naturalnego smaku FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk.

Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...