Flying Bisons wśród stałych klientów PR Calling

Informacja Prasowa - 27.07.2023
230

Agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy.

Po udanej współpracy projektowej do grona stałych klientów PR Calling dołączyła polska firma doradcza Flying Bisons – spółka działająca w obszarze digital, realizująca projekty z zakresu UX i CX Design dla wiodących marek w Polsce i na świecie.  W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, newsjacking i pozycjonowanie eksperckie.

Flying Bisons to polska firma doradcza, która wspiera klientów w procesie Digital Transformation & Acceleration. Spółka zrealizowała już ponad 200 projektów dla przeszło 100 klientów i pracowała z większością czołowych marek obecnych w Polsce, jak m.in. naTemat,
PZPN, Biedronka, KFC czy Hebe. Ambicją Flying Bisons jest dalsze skalowanie biznesu na Bliskim Wchodzie i Starym Kontynencie, w tym przede wszystkim w Europie Zachodniej (Niemcy, Francja, Norwegia i Skandynawia). W lipcu br. spółka podpisała kontrakt na świadczenie usług z saudyjskim podmiotem rządowym Takamol Holding, który realizuje działania dla ministerstw (m.in. pracy).

W wyborze partnera do działań komunikacyjnych, kluczowe były dla nas doświadczenie i know-how wynikający z prowadzenia projektów w branży technologicznej. Zespół PR Calling poleciła nam firma od dawna korzystająca ze wsparcia agencji. Zaufaliśmy rekomendacjom i nie zawiedliśmy się – mówi Kamil Tatol, CEO Flying Bisons.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Anna Gajewska, Senior PR & Communications Consultant z zespołu Fin & Tech Practice, którego liderem jest Paweł Sobczak.

Po trzymiesięcznej współpracy projektowej, umowa na stałą obsługę PR została podpisana w lipcu 2023 roku.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...