Droplo klientem agencji Lightbe

Informacja Prasowa - 12.08.2022
197

Agencja przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.

Droplo klientem agencji Lightbe

Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.

Droplo oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw po dwóch stronach e-commerce: sprzedawców online i hurtowni oraz producentów. Platforma umożliwia szybkie nawiązanie współpracy poprzez dostęp sprzedawców do bazy zintegrowanych dostawców i blisko miliona produktów gotowych do sprzedaży w internecie, które można za pomocą kilku kliknięć wyeksportować do swojego kanału sprzedaży. Droplo oferuje także automatyczną, cykliczną aktualizację danych oraz integrację z takimi platformami handlowymi jak Shoper, PrestaShop, WooCommerce czy BaseLinker. Aplikacja posiada też wiele funkcji wspomagających sprzedaż w internecie oraz daje dostęp do Droplo Premium – wyselekcjonowanych, wysokomarżowych produktów prosto od producentów. Poza platformą Droplo spółka jest właścicielem oprogramowania RedCart, służącego do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych. Przez kilkanaście lat obecności na rynku skorzystało z niego już ponad 60 tys. osób.

W czerwcu polska firma została partnerem strategicznym na rynek europejski azjatyckiej platformy Alibaba.com, jednej z największych na świecie firm działających w modelu B2B. W ramach współpracy przedsiębiorstwo Tomasza Cincio buduje także usługę Droplo Fulfillment Cloud, służącą do zoptymalizowanej realizacji zamówień. Sieć kilkudziesięciu centrów dystrybucyjnych rozsianych po całej Europie pozwala sprzedawcom przenosić magazyny do dowolnego kraju, co zwiększa ich konkurencyjność na danym rynku np. w obszarze szybkiej dostawy towarów. Z kolei marki produkujące własne produkty mogą je dystrybuować we własnych kanałach poprzez model D2C (direct to consumer).

Agencja public relations Lightbe odpowiedzialna jest przede wszystkim za prowadzenie biura prasowego platformy Droplo. – Oprócz media relations zapewniamy także pozycjonowanie eksperckie i doradztwo wizerunkowe. Mamy doświadczenie w obsłudze dużych przedsiębiorstw liczących się na rynku, również w obszarze e-commerce, dlatego też niezwłocznie przystąpiliśmy do działań i z przyjemnością mogę stwierdzić, że pierwsze efekty współpracy z Droplo są już widoczne – mówi Marcel Płoszczyński, CEO agencji Lightbe.

Z ramienia Lightbe za obsługę klienta odpowiada Magda Zubrycka-Wernerowska, Senior Public Relations Consultant.

Comments

comments

197
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...