Balcia Insurance rozpoczyna współpracę z 38Content Communication

Informacja Prasowa - 06.02.2024
241

Agencja będzie odpowiadała za komunikację marki

Agencja 38Content Communication rozpoczyna współpracę z Balcia Insurance – międzynarodową firmą ubezpieczeniową.  Agencja będzie odpowiadała za komunikację marki, prowadząc biuro prasowe i wspierając Balcię w działaniach contentowych.

Balcia rewolucjonizuje rynek ubezpieczeń w Polsce. Odświeżona strategia firmy niesie za sobą szereg zmian takich jak digitalizacja produktów i usług, rozszerzenie portfolio produktowego i dotarcie do zupełnie nowych grup odbiorców w nowoczesny i niestandardowy sposób. Wyrazem zmian jest również udany rebranding i nowe, całkowicie odmienne podejście do komunikacji z konsumentem.

– Balcia szybko reaguje na potrzeby rynku, koncentrując się na klientach indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz podmiotach instytucjonalnych. Chcemy pokazać, że ubezpieczenie może być proste, nie musi wiązać się z wielostronicową dokumentacją i może w pełni dopasować się do klienta, by wspierać go w realizacji celów. Nawiązanie współpracę z agencją PR jest wyrazem gotowości do szerokiego komunikowania naszej oferty na polskim rynku – mówi Maciej Surzyn, Marketing Project Manager w Balcia Insurance SE.

W ramach współpracy z Agencją marka stawia na efektywną komunikację, nastawioną na młodego odbiorcę. Celem jest edukacja społeczeństwa, ale także pokazanie, że firma z branży ubezpieczeniowej, na ogół kojarzonej z bardzo sztywnymi przekazami, może – i chce – mówić inaczej i docierać do grup docelowych takich jak GenZ czy Zillenialsi.

– Pokolenie Z, czy nawet Millenialsi, mają zupełnie inne potrzeby komunikacyjne. Chcą być nie tylko odbiorcą komunikatu, ale też jego współtwórcą. Ta radość z życia i chęć eksploracji jest niejako wpisana w DNA Balcii, a poszukiwanie niestandardowych dróg komunikacyjnych i angażowanie w te działania społeczności jest niezwykle ekscytującym wyzwaniem, którego z radością się podjęliśmy, przystępując do współpracy z klientem – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.

Z ramienia 38Content Communication za działania dla Balcia Insurance odpowiada zespół w składzie: Magdalena Galant, Weronika Lewandowska, Jagoda Satkiewicz, ze wsparciem strategicznym Zbigniewa Badziaka, COO 38Content Communication oraz Marcina Zielińskiego – Group Strategy Directora.

Jako agencja 360, 38Content Communication będzie wspierać klienta w codziennej komunikacji z mediami, ale też brokerami. Będzie także odpowiadać za działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Głównym celem agencji jest zapewnienie kompleksowego wsparcia w realizacji celów biznesowych klienta.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...