Październikowe „Logo” z dodatkiem TVN Turbo o motoryzacji i kodem dostępu do Player.pl

Informacja Prasowa - 27.09.2019
115

Październikowe „Logo" z dodatkiem TVN Turbo o motoryzacji i kodem dostępu do Player.pl

Od poniedziałku, 30 września br. w punktach dystrybucji prasy dostępny będzie najnowszy numer miesięcznika „Logo” wraz z dodatkiem motoryzacyjnym przygotowanym we współpracy z TVN Turbo. Razem z wydaniem czytelnicy otrzymają także kod dostępu do Player.pl oraz dwa żele pod prysznic.

 

W wyjątkowym dodatku motoryzacyjnym dziennikarze „Logo” i TVN Turbo przeprowadzają ślepy test samochodowych wnętrz, wybierają się w podróż autami elektrycznymi, podpowiadają jak zacząć przygodę z klasycznymi samochodami i zaglądają do warsztatu Adama Klimka, który w programie „Samochód marzeń: kup i zrób” na antenie TVN Turbo składa z widzami ich niezrealizowane projekty. W motoryzacyjnym dodatku czytelnicy znajdą również kompendium „Zrób to sam” dla samozwańczych mechaników przygotowane przez Grzegorza Dudę z programu „Klimek kontra Duda”.

 

Na okładce październikowego wydania „Logo” znalazł się aktor Bartłomiej Topa, który w wywiadzie opowiedział o swoich pierwszych biznesach, odreagowywaniu trudnych ról, a także o tym, co go denerwuje w młodym pokoleniu aktorów. Tematem numeru są kłamstwa i udawanie – redakcja pisze o kreowaniu rzeczywistości w mediach społecznościowych i przeprowadza ślepy test popularnych produktów spożywczych oraz ich zamienników. Z najnowszego numeru „Logo” czytelnicy dowiedzą się również, jak budować sieć zawodowych kontaktów czy jak prowadzić osobisty budżet. O sposobach na szybkie randki opowiada ogólnopolski koordynator portalu organizującego spotkania typu speed dating.

 

Ponadto czytelnicy pisma znajdą w nowym numerze kod dostępu do platformy Player.pl pozwalający na korzystanie z niej przez 30 dni bez żadnych opłat, a do części nakładu dołączone zostaną dwa żele pod prysznic marki Joanna. Najnowsze „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od poniedziałku, 30 września br. w cenie 9,99 zł (wersja z żelami pod prysznic w prezencie w cenie 9,98 zł).

 

Październikowy numer miesięcznika wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Co Jest Grane 24″), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Motowizja), w internecie (Gazeta.pl, WP.pl, YouTube, Facebook, Instagram) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.

 

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...