25 lat “Wysokich Obcasów” – tak tworzymy herstorie! 

Informacja Prasowa - 11.04.2024
240

Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu

Wysokie Obcasy świętują w kwietniu 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a w sobotę, 13 kwietnia br. ukaże się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami. Z okazji urodzin przygotowano również specjalną ofertę subskrypcyjną serwisu Wysokieobcasy.pl oraz wszystkich serwisów Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie dla nowych użytkowniczek i użytkowników 

 Tygodnik “Wysokie Obcasy” zadebiutował w 1999 r., a bohaterką pierwszej okładki została Hillary Clinton, ówczesna pierwsza dama Stanów Zjednoczonych. Od samego początku misją magazynu było stawianie podmiotowości kobiet w centrum uwagi – ich problemów, pragnień oraz potrzeby zmian w stereotypowym postrzeganiu ich roli.  

 Od ponad 25 lat “Wysokie Obcasy” wspierają kobiety w nauce, sztuce, polityce, życiu publicznym. Co roku organizują plebiscyty i konkursy wyróżniające kobiety odważne, zdeterminowane i dążące do swoich celów – mimo otaczających je przeciwności. Wydarzenia takie jak “50 Śmiałych”, “Superbohaterka Wysokich Obcasów”, “Nieustraszona w Pracy” oraz akcje społeczne m.in. „Silna jak dziewczynka”, czy “Dziewczyny się nie tłumaczą” – wszystkie mają na celu wzmacnianie przekonania polskich kobiet – i dziewczynek – że mogą więcej. 

W urodzinowym numerze redakcja przyjrzy się obecnym 25-latkom, ich kryzysom, marzeniom i planom na przyszłość. Z Glorią Steinem, dziennikarką i ikoną feminizmu o wyborach w USA, prawie aborcyjnym i działalności aktywistycznej, rozmawia Joanna Wróżyńska. O technologii i kobietach w nauce na przestrzeni lat opowiada dziennikarz Wojciech Orliński.  Redakcja serwisu wysokieobcasy.pl przypomni również 25 najgłośniejszych i najbardziej przełomowych tekstów, które zdefiniowały pokolenia i zmieniły spojrzenie na świat.  

 “Wysokie Obcasy” to nie tylko tradycyjne wydania prasowe, ale także wyjątkowa przestrzeń online, w której liczna społeczność wymienia się opiniami na forum i toczy dyskusje inspirowane tekstami magazynu w mediach społecznościowych. Profile “Wysokich Obcasów” na Facebooku i Instagramie znajdują się w czołówce najpopularniejszych profili wśród wydawców, co pokazuje siłę i zasięg marki.  

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...