Wyborcza.pl z nowym cyklem wideo „#Jestem” o współczesnych kobietach 

Informacja Prasowa - 09.03.2018
48

Wyborcza.pl z nowym cyklem wideo „#Jestem” o współczesnych kobietach

W 2018 roku minie 100 lat od uzyskania praw wyborczych kobiet w Polsce. „#Jestem” to nowy cykl zespołu wideo Wyborcza.pl, który z tej okazji pozwoli przyjrzeć się współczesnym kobietom. Materiały wideo przedstawią, jak zmieniały się przez te 100 lat oraz co sprawia, że są właśnie takie a nie inne.

– Chcemy pokazać wiele twarzy współczesnych Polek i docenić ich różnorodność. Zapytamy, czym właściwie jest dla nas kobiecość, a czym feminizm, jakie napotykamy problemy, a co cieszy nas najbardziej. W ramach cyklu zaprezentujemy zarówno portrety kobiet, jak i reportaże, animacje oraz rozmowy. Pokażemy kobiety w różnym wieku, wykonujące różne zawody, ekspertki w rozmaitych dziedzinach – mówią o nowym projekcie twórcy z zespołu wideo Wyborcza.pl.

Program „#Jestem” będzie emitowany 4 razy w miesiącu na stronie Wyborcza.pl i profilu Wideo Wyborcza.pl.na Facebooku.

Pierwsze dwa odcinki można obejrzeć już dziś – 8 marca br. Cykl potrwa do 28 listopada, czyli dnia jubileuszu stulecia nadania Polkom praw wyborczych.

Zapowiedź cyklu: http://wyborcza.pl/10,163207,23111263,jestem-8-marca-ruszamy-z-nowym-cyklem-gazety-wyborczej.html
Link do pierwszego odcinka cyklu: http://wyborcza.pl/10,163207,23116480,stanowimy-ponad-polowe-populacji-a-nadal-nie-mamy-prawa-do.html, odcinek drugi: http://wyborcza.pl/10,82983,23118116,to-feminizm-dal-poczatek-wszystkim-ruchom-wolnosciowym-remigiusz.html
Zespół wideo „Gazety Wyborczej”, działający od połowy 2013 r., początkowo tworzył treści dopełniające materiały publikowane na Wyborcza.pl. Zespół z roku na rok poszerzał swój zakres działań – obecnie reporterzy, realizatorzy i dziennikarze tworzą cykle wideo, reportaże i relacje, a także formaty wideo dla klientów zewnętrznych. Do najpopularniejszych materiałów należą obecnie m.in. „Świat, którym żyjemy” Doroty Wysockiej-Schnepf, „I kto tu rządzi” Justyny Dobrosz-Oracz, „Studio Dużego Formatu” Włodzimierza Nowaka, „Historyjki” Alicji Bobrowicz i Bartosza Wielińskiego, „Crashtest” Dominiki Wielowieyskiej, „Kublikacje” Agnieszki Kublik i reportaże Igora Nazaruka. Dzięki materiałom wideo „Gazeta Wyborcza” ma również mocną pozycję zasięgową na Facebooku. 

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...