W reklamie Snickersa na Super Bowl wszystko „poszło nie tak”

Redakcja PR - 07.02.2017
14

Pamiętaj, "zrujnujesz" reklamę na Super Bowl, kiedy jesteś głodny

W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o reklamach z okazji Super Bowl. Jedną z nich, która miała powstać na żywo, na chwilę przed transmisją stworzył Snickers. Jak udało się marce zrealizować to wyzwanie?

Jak wiemy z reklam Snickers, „głodny, nie jesteś sobą”. Jak sugerują nam twórcy spotów Snickers, kiedy jesteśmy głodni, zachowujemy się inaczej niż zwykle i na ogół nic nam nie wychodzi. Tej koncepcji postanowiła trzymać się marka również podczas realizacji reklamy z okazji Super Bowl.

Spot miał powstać tuż przed samą jego emisją. W głównego bohatera wcielił się Adam Driver, znany m.in. z „Gwiezdnych Wojen”. Na kanale Snickers Brand na YouTubie, już kilka dni przed Super Bowl mogliśmy zobaczyć zapowiedź reklamy, jak również krótkie filmiki z „castingów”.

Zobaczcie, jak ostatecznie wypadła reklama Snickersa:

Wniosek pozostaje następujący: nigdy nie bierz się za tworzenie reklamy na żywo na Super Bowl, kiedy jesteś głodny. Marka postanowiła kontynuować ten wątek i opublikowała filmik, w którym Adam Driver przeprasza za to, że reklama „nie udała się”. Oczywiście w przeprosinach również coś musiało „pójść nie tak”.

Jak podoba Wam się pomysł marki Snickers na taką kreację spotu?

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...