Super Bowl 2017 – jakie reklamy zobaczymy w tym roku?

Redakcja PR - 01.02.2017
298

Subiektywny przegląd reklam Super Bowl 2017

Już w najbliższą niedzielę, 5 lutego odbędzie się finał 51. edycji Super Bowl. To nie tylko jedno z najważniejszych i najdroższych wydarzeń sportowych w USA, ale także wielkie święto reklamy. Jak podaje businessinsider.com.pl powołując się na dane Nielsena, w ubiegłym roku w USA przed telewizorami miało zasiąść 111,9 mln osób. Nic więc dziwnego, że marki prześcigają się w tworzeniu reklam na tę okazję i wydają miliony dolarów na 30 sekund czasu antenowego. Jakie spoty zobaczymy w tym roku?

Część reklamodawców, których spoty są transmitowane w przerwie finałowego meczu ligi NFL, co roku decyduje się pokazać swoje reklamy szerszej publiczności kilka czy kilkanaście dni wcześniej. Tak samo jest i w tym roku. Poniżej prezentujemy subiektywny przegląd spotów, które zobaczą widzowie tegorocznego Super Bowl.

Warto wyróżnić markę Snickers, która wykazała się niezwykłą odwagą oraz kreatywnością i zdecydowała na… reklamę na żywo. Spot ma powstać tuż przed samą jego emisją. W głównego bohatera wcieli się Adam Driver, znany m.in. z „Gwiezdnych Wojen”. Na kanale Snickers Brand na YouTubie możemy zobaczyć zapowiedź reklamy, jak również krótkie filmiki z „castingów”.

Swoje propozycje na Super Bowl przygotowały także marki z branży motoryzacyjnej. Widzowie zobaczą m.in. spot Mercedesa stworzony przez braci Cohen, reklamę marki KIA z Melissą McCarthy czy „roztańczony” spot Lexusa.

Marka Avocados From Mexicos, która w tym roku po raz kolejny zaprezentuje się w przerwie reklamowej podczas Super Bowl, postanowiła spróbować zahipnotyzować widzów z ekranu.

Zabawną kreację stworzyła również firma Skittles, producent popularnych, kolorowych cukierków. Hasło przewodnie spotu to: „Romance the Rainbow, Taste the Rainbow”.

W przerwie tegorocznego meczu finałowego ligi NFL widzowie zobaczą także reklamę Mr. Clean, który należy do portfolio Procter&Gamble. Brand hero marki, choć wyglądem nie różni się od pierwotnej wersji, to stał się zdecydowanie bardziej charyzmatyczny.

Na zaangażowanie do współpracy dwukrotnie nominowanego do Oscara Johna Malkovicha zdecydowała się platforma służąca do budowania stron www, Squarespace. Spot został zatytułowany „Who is JohnMalkovich.com?”.

Na koniec, jeszcze jeden spot firmy związanej z branża internetową, Wix.com, która także postawiła na znanych aktorów. Zobaczcie, co dzieje się, kiedy Gal Gadot, odtwórczyni Wonder Woman spotyka Jasona Stathama, czyli Franka Martina z „Transportera”.

Źródło: cbssports.com, businessinsider.com.pl

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...