W Święta bądź offline – bożonarodzeniowa reklama Huawei

Redakcja PR - 16.12.2016
210

#BePresent - w Święta odłóż smartfon i skup się na tym, co najważniejsze

Huawei, chiński koncern, który specjalizuje się w produkcji urządzeń elektronicznych zachęca, aby w Święta odłożyć je na bok i spędzić czas w rodzinnym gronie.

Huawei w swoim świątecznym spocie zatytułowanym „#BePresent” zastosował zabieg, który można uznać za dość nietypowy jak na markę z branży technologicznej. Można by pomyśleć – „dlaczego producent smartfonów zachęca, aby z nich nie korzystać?”. Jednak działania firmy okazały się jak najbardziej słuszne, bo pokazała, że rozumie, iż „są rzeczy ważne i ważniejsze”. Sama koncepcja spotu również jest trafiona – film zachwycił miliony widzów.

Bohaterem reklamy jest uroczy mały chłopiec, który czuje się samotny, bo mimo że są Święta, nikt nie ma dla niego czasu. Każdy z rodziny jest zajęty swoimi sprawami i wszyscy wpatrują się w ekrany swoich smartfonów i tabletów, w ogóle nie dostrzegając chłopca. Kiedy jednak ten zamyka oczy, a po chwili otwiera je ponownie – wszystko się zmienia…

W spocie urzeka nie tylko jego mały bohater, ale także magiczna, poruszająca muzyka. Pod koniec filmu na ekranie wyświetla się tekst: „Once a year put your smartphone aside”, czyli „Raz w roku odłóż smartfon na bok”.

Warto dodać, że w reklamie wystąpił Robert Lewandowski, który jest twarzą marki Huawei.

Spot został opublikowany na kanale Huawei Mobile Poland na YouTubie 21 listopada br. i w niecały miesiąc uzyskał ponad 27 milionów wyświetleń.

Comments

comments

210
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...