#Ladylike, czyli o różnorodności kobiet w nowej kampanii H&M
W swoim najnowszym spocie H&M nie tylko przedstawia tegoroczną jesienną kolekcję, ale także podkreśla, że została ona stworzona z myślą o wszystkich kobietach – bez względu na ich wiek, kolor skóry czy figurę.
W nowej kampanii marka H&M walczy ze stereotypowym wizerunkiem kobiety jako perfekcyjnej modelki z pierwszych stron gazet. Podkreśla, że kobiety są różnorodne i bez względu na to jak wyglądają, co lubią czy jak się zachowują to wciąż są kobietami. Bohaterki kampanii są silne, niezależne i nie boją się swojej oryginalności.
W spocie wystąpiły m.in. 72-letnia amerykańska modelka Lauren Hutton i transpłciowa modelka Hari Nef.
Hasłem przewodnim kampanii jest #Ladylike. H&M zachęca do własnej interpretacji tego hasła i dzielenia się nią z innymi przez publikację postów opatrzonych hasztagiem #Ladylike.