15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się konferencja eMarketing Event

Informacja Prasowa - 05.03.2024
180

Podczas eMarketing Event premiera nowego Sembota

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się konferencja eMarketing Event a na niej premiera nowego Sembota

15 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się eMarketing Event. To obowiązkowa konferencja dla każdego, kto prowadzi biznes w internecie, jest zainteresowany najnowszymi trendami, AI, automatyzacją i optymalizacją procesów marketingowych. Wystąpią prelegenci z topowych polskich firm – między innymi Orange, Wirtualna Polska, User.com. To też dzień premiery pierwszego na świecie asystenta marketingu – Sembot AI, który został stworzony przez polską firmę Sembot. 

A co gdyby mieć asystenta, który odpowie na wszystkie twoje pytania związane ze sprzedażą w internecie? Zna najlepsze praktyki, wie wszystko o twoich danych. Codziennie sprawdza, co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza twoją stronę i sugeruje poprawki? Analizuje konkurencje, widoczność twojej oferty i porównuje ceny z innymi oferentami? Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy, ale nie było komu ich zlecić. Z pewnością gdyby mieć taką osobę to twój biznes czerpałby znacznie większe korzyści z marketingu internetowego – przekonuje Bartosz Ferenc, założyciel i CEO Sembot.com – firmy, która tworzy zaawansowane narzędzia do optymalizacji i automatyzacji reklam online.

eMarketing Event – to gotowy plan na twój biznes

Narzędzie, które odpowie na te i wiele innych pytań jest już jednak gotowe. To Sembot AI – wirtualny asystent marketingowy wyposażony w sztuczną intelige’ncję. Premiera produktu będzie miała miejsce 15 marca na konferencji eMarketing Event, która odbędzie się w warszawskich Złotych Tarasach (w Multikinie).

Szesnastu prelegentów omówi najważniejsze aspekty, które pomogą rozwijać każdy biznes internetowy. Poznasz historie sukcesów ekspertów realizujących skuteczne kampanie online. Zyskasz wiedzę dotyczącą innowacyjnych narzędzi. Dowiesz się więcej nt. strategii podnoszących konwersję i sprzedaż oraz rozszerzysz sieć kontaktów zawodowych.

Sprawdzone i praktyczne treści dostarczą najlepsi i najbardziej utalentowani eksperci marketingu, w tym właściciele wiodących agencji performance. Masz gwarancję wyjścia z gotowym planem, który pozwoli rozwinąć twoją firmę, zwiększyć rozpoznawalność marki, a przede wszystkim zwiększyć twoją sprzedaż – podkreśla Bartosz Ferenc.

Kto najwięcej zyska z obecności na eMarketing Event? Ci, którzy zmianę traktują jako coś naturalnego i rozumieją jak ważne dla wzrostu biznesu i sprawnego marketingu jest nadążanie za najnowszymi trendami. Konferencja skierowana jest więc przede wszystkim do

dyrektorów e-commerce, dyrektorów i kierowników marketingu, team leaderów, specjalistów od e-commerce, specjalistów SEM i PPC, marketerów, growth hackerów i strategów marketingu.

Jak zapewniają organizatorzy obecność na konferencji to oszczędność czasu, bo podczas jednego spotkania uczestnicy będą mogli uzyskać wiedzę z sześciu obszarów tematycznych

  • performance,
  • AI i automatyzacja,
  • innowacyjne narzędzia,
  • sprawdzone growth hacki,
  • potencjał kanałów sprzedażowych.

Lubimy konkrety, czyli sensowne case study, bez lania wody i nieistotnych wskaźników, które tylko „robią wrażenie”. Z konferencji wyjdziesz ze sprawdzonymi strategiami w ręku, które działają i dowożą wyniki. Odkryjesz też najnowsze narzędzia i taktyki, które pomogą Ci wznieść swoje działania marketingowe na wyższy poziom. My je wybierzemy, a ty na miejscu będziesz mógł je przetestować – zachęca Ferenc.

15 marca – to czas przełomu. Czas Sembot AI

Punktem kulminacyjnym będzie jednak premiera Sembot AI. Narzędzie odpowiada na wszystkie pytania związane ze sprzedażą w internecie. Zna najlepsze praktyki, ale przede wszystkim ma dostęp do witryny sklepu i danych – zarówno analitycznych jak i tych z kanałów reklamowych.

AI to przyszłość i my o tym wiemy. Korzystając z wbudowanego czatu w Sembocie AI, uzyskasz możliwość zadawania pytań na temat danych dotyczących twoich produktów, ich wskaźników oraz prowadzonych kampanii reklamowych – podkreśla Ferenc

Sembot AI codziennie sprawdza, co dzieje się na kontach reklamowych, regularnie odwiedza stronę sklepu i sugeruje poprawki. Analizuje konkurencje, widoczność reklam czy pozycje w SEO. Porównuje ceny z innymi oferentami. Sugeruje zmiany i optymalizacje. Wykonuje setki drobnych czynności, które zawsze były z tyłu głowy, ale nie było komu ich zlecić lub brakowało czasu. Sembot AI dzięki dostępowi do API między innymi Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Microsoft Advertising czy Facebook może nie tylko pobierać informacje, ale i wykonywać różne aktywne czynności na kontach reklamowych.

– Już teraz nasz asystent AI realizuje kilkadziesiąt takich procesów, będących codziennością dla sumiennych specjalistów performance. Z każdym tygodniem dochodzi kilka kolejnych i w najbliższym czasie pokryjemy za pomocą AI niemal 100% rutynowych zadań marketera – zapowiada Ferenc.

I dodaje – Niezależnie, od etapu, na jakim znajduje się twoja firma, to jest przyszłość e-marketingu. Korzyści odczują wszyscy – mali reklamodawcy, gdyż zyskają możliwość skuteczniejszego prowadzenia kampanii we własnym zakresie.  Natomiast specjaliści – zarówno inhouse jak i w agencjach – zaoszczędzą czas i podniosą jakość swojej pracy.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...