Influencer marketing w wykonaniu Silesia City Center – youtuberzy wprowadzili się do galerii handlowej
Centrum handlowe Silesia City Center zdecydowało się na podjęcie dość nietypowej współpracy z dwójką youtuberów – LittleMooonster96 i Stuu, którzy przez dwa tygodniu będą mieszkać w katowickiej galerii.

Jak czytamy na stronie galerii, nazwa projektu to „Chorzowska 107”. Pochodzi od nazwy ulicy, przy której znajduje się Silesia City Center. Popularni (szczególnie wśród nastolatków) youtuberzy – LittleMooonster96 (612 785 subskrybentów na YT) i Stuu (2 228 762 subskrybentów na YT na kanale Stuu Games, subskrybentów na kanale Stuu, subskrybentów na kanale Stuu PLUS i subskrybentów na kanale Stuu Charytatywnie), 14 stycznia wprowadzili się do centrum handlowego i będą w nim mieszkać do 29 stycznia. Przez te dwa tygodnie mają wykonywać różne zadania.
Do tej pory m.in. brali udział w zbiórce pieniędzy dla WOŚP czy wcielali się w role ochroniarzy centrum. Każdego dnia odwiedzają różnego rodzaju sklepy i restauracje znajdujące się na terenie galerii. Codziennie spotykają się również z jej klientami.
Relacje z każdego dnia pobytu youtuberów w Silesia City Center można zobaczyć na kanałach społecznościowych katowickiego centrum, m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTubie.
Na powyższym filmie widać, że pomysł współpracy przyciągnął do galerii dużo klientów, szczególnie dzieci i nastolatków. Projekt „Chorzowska 107” budzi jednak liczne kontrowersje wśród internautów, o czym mogą świadczyć choćby komentarze pod niektórymi wpisami na Facebooku Silesia City Center.

Opierający się na formacie reality show charakter współpracy galerii z LittleMooonster96 i Stuu nie spodobał się również niektórym influencerom. Skrytykowali go m.in. autor najpopularniejszego kanału na polskim YouTubie, Sylwester Wardęga czy Arvind Juneja, bloger i współtwórca portalu Fangol.pl.
A jakie jest Wasze zdanie na temat projektu „Chorzowska 107”?
Comments
