YouTube Works Awards 2023

Informacja Prasowa - 13.03.2024
228

ING Bank Śląski z Grand Prix konkursu, wśród nagrodzonych także Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES

Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2023. Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.

 

Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 – lipiec 2023.

 

Jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – wybrało i wyróżniło statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube.

 

Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej:

 

„Unskippable” Creative

Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A.

Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House

 

The Underdog

#miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl

Agencje/podmioty współpracujące: Jacek Pawlak (Agencja)

 

Ingenious Insight

„Złap hakera” – ING Bank Śląski

Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub

 

Full Funnel Marketing on YouTube

Mam siebie na całe życie – Health Labs Care

Agencje/podmioty współpracujące: Plej, Adequate

 

Force for Good

Matura z WF-u – Decathlon

Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero, SHOOTME

 

Action Driver

„Złap hakera” – ING Bank Śląski

Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub

 

Grand Prix YouTube Works Awards 2023 przyznano ING Bankowi Śląskiemu oraz agencjom Game Changer, Gong, Mediahub za kampanię „Złap hakera”, której centralnymi punktem był zhakowany koncert Paliona w Robloxie. Głównym kanałem promocji zarówno koncertu, jak i nowej odsłony Miasta ING w Robloxie był właśnie YouTube. Jurorzy docenili kampanię jako doskonały przykład innowacyjnego i bardzo dobrze przemyślanego marketingu.

 

– Trzecia edycja YouTube Works Awards doskonale pokazuje, jak spektakularne efekty, dzięki połączeniu innowacyjnego pomysłu na wideo lub kampanię i idealnego wykonania, może osiągnąć praktycznie każdy, niezależnie od wielkości firmy, marki czy budżetu, którym dysponuje. Oczywiście nie należy zapominać tutaj o ludziach, czyli wszystkich marketerach i marketerkach, którzy tworzą te pomysły i dbają o to, aby zostały zrealizowane. YouTube Works Awards to przede wszystkim ich święto – podsumowała tegoroczną edycję Olga Kudryk, Marketing Manager, Google.

 

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.

 

 

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...