ING Bank Śląski z Grand Prix konkursu, wśród nagrodzonych także Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES
Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2023. Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Już po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 – lipiec 2023.
Jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – wybrało i wyróżniło statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube.
Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej:
„Unskippable” Creative
Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A.
Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
The Underdog
#miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl
Agencje/podmioty współpracujące: Jacek Pawlak (Agencja)
Ingenious Insight
„Złap hakera” – ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub
Full Funnel Marketing on YouTube
Mam siebie na całe życie – Health Labs Care
Agencje/podmioty współpracujące: Plej, Adequate
Force for Good
Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero, SHOOTME
Action Driver
„Złap hakera” – ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub
Grand Prix YouTube Works Awards 2023 przyznano ING Bankowi Śląskiemu oraz agencjom Game Changer, Gong, Mediahub za kampanię „Złap hakera”, której centralnymi punktem był zhakowany koncert Paliona w Robloxie. Głównym kanałem promocji zarówno koncertu, jak i nowej odsłony Miasta ING w Robloxie był właśnie YouTube. Jurorzy docenili kampanię jako doskonały przykład innowacyjnego i bardzo dobrze przemyślanego marketingu.
– Trzecia edycja YouTube Works Awards doskonale pokazuje, jak spektakularne efekty, dzięki połączeniu innowacyjnego pomysłu na wideo lub kampanię i idealnego wykonania, może osiągnąć praktycznie każdy, niezależnie od wielkości firmy, marki czy budżetu, którym dysponuje. Oczywiście nie należy zapominać tutaj o ludziach, czyli wszystkich marketerach i marketerkach, którzy tworzą te pomysły i dbają o to, aby zostały zrealizowane. YouTube Works Awards to przede wszystkim ich święto – podsumowała tegoroczną edycję Olga Kudryk, Marketing Manager, Google.
YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.