Działaliśmy wielotorowo, by z jednej strony zapewnić ochronę środowiska twórców i ich odbiorców, a z drugiej, by wypracować najwyższy poziom polityki brand safety dedykowany naszym klientom. Jednocześnie jako lider rynku mamy świadomość, że możemy efektywnie przyczynić się do wypracowania najlepszych standardów dla całego influencer marketingu w Polsce, stąd poza działaniami wewnątrz firmy, zaangażowaliśmy się w szereg branżowych inicjatyw – dodaje Adamus.
Lifetube wdraża najwyższe standardy w zakresie współpracy z twórcami
Informacja Prasowa - 07.12.2023
string(127) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/12/Zrzut-ekranu-2023-12-7-o-14.42.31-1200x500.jpeg');"
string(101) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/12/Zrzut-ekranu-2023-12-7-o-14.42.31-1200x500.jpeg"
Podjęte działania mają na celu maksymalizację polityki brand safety w odniesieniu do społeczności twórców, ich odbiorców, a także klientów firmy
Lifetube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu – udoskonala standardy w zakresie funkcjonowania współprac z twórcami.
Podjęte działania mają na celu maksymalizację polityki brand safety w odniesieniu do społeczności twórców, ich odbiorców, a także klientów firmy. Wdrażane zmiany spółka oparła na rekomendacjach z prac niezależnej komisji ekspertów kierowanej przez mec. Katarzynę Randzio-Sajkowską z kancelarii prawnej Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. Wśród przyjętych rozwiązań znalazło się m.in: przygotowanie katalogu dobrych praktyk, uszczelnienie systemu raportowania, wprowadzenie dodatkowych klauzul w zawieranych umowach oraz wdrożenie procedur zgłaszania nieprawidłowości.
Obowiązujące w spółce standardy i procedury zostały poddane weryfikacji w ramach audytu przeprowadzonego przez niezależną komisję ekspertów kierowaną przez mec. Katarzynę Randzio-Sajkowską z kancelarii prawnej Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. W efekcie kilku tygodni prac komisji powstał wewnętrzny raport końcowy z analizą zakresu relacji i zasad współpracy z influencerami oraz katalog rekomendacji służący podwyższeniu poziomu obowiązujących procedur, instrukcji i standardów. Zmiany wdrażane w oparciu o zalecenia komisji obejmą m.in. przygotowanie katalogu dobrych praktyk, uszczelnienie systemu raportowania, wprowadzenie dodatkowych klauzul w zawieranych umowach oraz wdrożenie procedur zgłaszania nieprawidłowości.
Dzisiejszy Lifetube powstał w efekcie połączenia kilku spółek w różnym czasie: Lifetube, TalentMedia, Gameset i Gamellon. Przez lata firmy te funkcjonowały pod innymi zarządami i w innych strukturach właścicielskich. Każda z nich wniosła swój bagaż doświadczeń, także różny poziom rozwiązań w zakresie brand safety. Tym bardziej cenimy sobie wytyczne komisji, ponieważ wzmacniają konsolidację w tym niezwykle ważnym dla nas obszarze i jednocześnie przenoszą nasze standardy na możliwie najwyższy poziom – podkreśla Martyna Adamus.
Przedstawiciele Lifetube zwracają także uwagę na konieczność wypracowania wspólnych rozwiązań dla całej branży influencer marketingu.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...