Your KAYA z nową agencją

Informacja Prasowa - 18.09.2019
227

Your KAYA z nową agencją

Your KAYA – polska marka środków higienicznych dla kobiet z subskrypcyjnym modelem sprzedaży – rozpoczyna od września 2019 roku współpracę z wrocławskim kolektywem be frank!, który wspierać będzie ją w szeroko rozumianym procesie komunikacji.

W ramach wspólnych działań agencja PR odpowiadać będzie za: komunikację w social media – tworzenie kreacji oraz contentu, prowadzenie biura prasowego, przygotowywanie działań z zakresu media relations, a także działań związanych z influencer marketingiem.

 

Od samego początku bardzo mocno skupiamy się na tym, by być możliwe jak najbliżej naszych klientek – czujemy, że współpraca z be frank! pomoże nam wejść na wyższy poziom”– mówi Kaja Rybicka, założycielka Your KAYA. „Skupiając się na rozwoju naszego produktu, chcemy zadbać także o to, aby był on obecny, zauważalny i zrozumiały dla coraz większej liczby odbiorców, którzy nawet pośrednio będą mieli z nim kontakt”– dodaje Marek Gut, współwłaściciel marki.

 

Rozpoczynająca się właśnie współpraca będzie obejmować szereg działań wpisujących się nie tylko w proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, ale też z zakresu public relations. Wynika to z przyjętej przez markę strategii funkcjonowania, która oprócz oferowania naturalnych i wysokiej jakości produktów, stawia także na edukację i budowanie świadomości swoich klientek – i co ciekawe, ich partnerów.

 

„To kolejna marka w naszym portfolio, która oprócz ciekawego i innowacyjnego produktu niesie za sobą misję. W przypadku Your KAYA to chęć mówienia o rzeczach trudnych, prostym językiem. Mamy szczęście pracować z klientami, dla których oprócz realizacji podstawowego celu, jakim jest sprzedaż równie istotne jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Założyciele marki Your KAYA chcą przy naszym wsparciu mówić o menstruacji bez skrępowania, a my takie podejście stawiamy sobie za punkt honoru”– mówi Paweł Bielecki, właściciel be frank!

 

Z ramienia be frank! prace koordynować będzie Magdalena Kostyszyn, PR Manager. Przy projekcie pracować będą również: Adrianna Reszuta, Jowita Pietroń, oraz Szymon Matuszyński i Maciej Szczerba.

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...