You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland

Informacja Prasowa - 16.04.2019
132

You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland

You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland

­­­

Toyota Corolla to najbardziej popularny samochód na świecie – nie tylko dzięki Toyocie, ale też dzięki właścicielom, którzy tworzą jej emocjonalny charakter.

 

Teraz Corolla dostępna jest również z napędem hybrydowym. Kampania jest hołdem złożonym użytkownikom Corolli na całym świecie, dzięki którym model stał się żywą legendą, a od teraz dostępny jest także z niskoemisyjnym napędem hybrydowym.

Za paneuropejską komunikację 360° Nowej Corolli odpowiada The&Partnership Polska na zlecenie Toyoty Motor Europe.

Film przygotowany w ramach kampanii „You Make It Corolla” został zrealizowany w Cape Town, na zlecenie Toyota Motor Europe przez Agencję The&Partnership Poland we współpracy z londyńskim oddziałem Agencji.

Komunikacja Corolli to największa do tej pory kampania reklamowa 360° stworzona dla marki Toyota przez polski oddział Agencji. W jej ramach powstały formaty ATL i BTL, a także digital i social media. Jest wzorowym przykładem dobrej współpracy pomiędzy agencjami zaangażowanymi w jej przygotowanie oraz realizację: The&Partnership Poland i The&Partnership London, Papaya Films, Rudolph & McKenzie oraz Platige Image.

Zespół zaangażowany w projekt:

Bruce St. Clair – Director

Ekkehart Pollack – DOP

 

Veronika Chufistova – Toyota Motor Europe

Jan Verhaegen – Toyota Motor Europe

 

Andre Moreira – Executive Creative Director

Jakub Zielecki – Creative Director

Max Olech – Copywriter

Anna Green – Producer

James Miller – Head of Integrated Production

Anna Czuczor – Regional Group Account Director

Faye Gunter – Account Director

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...