
You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland
Informacja Prasowa - 16.04.2019You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland
You Make It Corolla – ruszyła kampania reklamowa Toyoty autorstwa The&Partnership Poland
Toyota Corolla to najbardziej popularny samochód na świecie – nie tylko dzięki Toyocie, ale też dzięki właścicielom, którzy tworzą jej emocjonalny charakter.
Teraz Corolla dostępna jest również z napędem hybrydowym. Kampania jest hołdem złożonym użytkownikom Corolli na całym świecie, dzięki którym model stał się żywą legendą, a od teraz dostępny jest także z niskoemisyjnym napędem hybrydowym.
Za paneuropejską komunikację 360° Nowej Corolli odpowiada The&Partnership Polska na zlecenie Toyoty Motor Europe.
Film przygotowany w ramach kampanii „You Make It Corolla” został zrealizowany w Cape Town, na zlecenie Toyota Motor Europe przez Agencję The&Partnership Poland we współpracy z londyńskim oddziałem Agencji.
Komunikacja Corolli to największa do tej pory kampania reklamowa 360° stworzona dla marki Toyota przez polski oddział Agencji. W jej ramach powstały formaty ATL i BTL, a także digital i social media. Jest wzorowym przykładem dobrej współpracy pomiędzy agencjami zaangażowanymi w jej przygotowanie oraz realizację: The&Partnership Poland i The&Partnership London, Papaya Films, Rudolph & McKenzie oraz Platige Image.
Zespół zaangażowany w projekt:
Bruce St. Clair – Director
Ekkehart Pollack – DOP
Veronika Chufistova – Toyota Motor Europe
Jan Verhaegen – Toyota Motor Europe
Andre Moreira – Executive Creative Director
Jakub Zielecki – Creative Director
Max Olech – Copywriter
Anna Green – Producer
James Miller – Head of Integrated Production
Anna Czuczor – Regional Group Account Director
Faye Gunter – Account Director
Comments
