string(121) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/proboscis-monkey-216645_1280-1200x500.jpg');"
string(95) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/proboscis-monkey-216645_1280-1200x500.jpg"
Xiaomi adoptowało nosacza sundajskiego
Zana z dobrej jakości i niskich cen telefonów firma Xiaomi – adoptowała właśnie nosacza, pomagając zagrożonemu gatunkowi. To spodobało się internautom, a sama małpka jest bohaterem tysięcy memów o Polakach szukających okazji do oszczędności.
Polski oddział Xiaomi już kilka miesięcy wstecz zaczął wykorzystywać motywy z nosaczami. Ludzie przebrani za te koczkodanowate małpki pojawili się na przykład na otwarciu krakowskiego sklepu tej marki.
Nosacze sundajskie mają bardzo charakterystyczne pyszczki. Od razu kojarzą się ze smutnymi, ale i knującymi drobne intrygi łysiejącymi osobnikami płci męskiej. Dlatego też stały się bohaterami memów, wyszydzających nasze narodowe przywary – skłonność do kombinowania i skąpstwo.
Xiaomi poszło o krok dalej i adoptowało wirtualnie jednego z nosaczy, za pośrednictwem fundacji WWF.
Źródło: InnPoland
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...