Wydawnictwo Burda z szefem Big Data

Informacja Prasowa - 06.03.2017
36

Remigiusz Siudziński został Head of Big Data w Burda International Polska

Od 6 marca 2017 roku Remigiusz Siudziński został Head of Big Data w Burda International Polska. Będzie wspierał decyzje biznesowe firmy oraz kluczowe projekty w oparciu o analizę danych zewnętrznych i wewnętrznych. Jest to kolejny krok w rozwoju firmy w kierunku szukania nowych obszarów działania i źródeł przychodów w zaawansowanych działaniach digitalowych.

Remigiusz jest ekspertem w zakresie data science w biznesie. Od 17 lat analizuje zachowania klientów B2C i B2B.

Do 2003 r. zarządzał systemem raportowania dla Marketingu w Netii. W latach 2003-2008 był odpowiedzialny za bazę klientów, m.in. tworzył modele utrzymania klienta i kierował działaniami lojalnościowymi. Od 2009 r. w Grupie Pracuj rozwijał obszar Business Intelligence, wykorzystując metody data mining do prognozowania zachowań klientów i zwiększania przychodów firmy.

W 2013 został finalistą prestiżowego konkursu Big Data Summer Camp. Ukończył Informatykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Head of Big Data jest nowym stanowiskiem w strukturze firmy. Raportuje do Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer.

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...