Wspólna akcja promocyjna marki Zdrovo i blogerki ekuchareczka.pl

Informacja Prasowa - 17.04.2019
113

Wspólna akcja promocyjna marki Zdrovo i blogerki ekuchareczka.pl

Wspólna akcja promocyjna marki Zdrovo i blogerki kulinarnej ekuchreczka.pl

Z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy polska marka jaj Zdrovo, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, „Ferm Woźniak” , we współpracy ze znaną blogerką kulinarną ekuchareczka.pl przygotowali wspólną akcję promocyjną – jaja nie tylko na Wielkanoc.

W ramach projektu, powstał krótki film, gdzie Monika Ruszkowska, autorka bloga ekuchareczka.pl, dzieli się przepisem na jajka faszerowane na ciepło. Celem współpracy marki z blogerką jest inspirowanie konsumentów do spożywania jaj – nie tylko od święta, a także zachęcanie do poszerzania swojego menu o te wartościowe produkty sięgając po proste, ale niestandardowe przepisy. Film będzie dystrybuowany i promowany w social mediach.

Monika Ruszkowska od kilku lat prowadza blog o kuchni i dobrym życiu , gdzie dzieli się sprawdzonymi przepisami oraz wielopokoleniowym doświadczeniem, radością gotowania i karmienia. Jest również autorką książki „50 przepisów na krewetki”. Już wkrótce ukaże się kolejna z cyklu, tym razem poświęcona jajkom. Na co dzień pracuje jako Dyrektorka Biura Reklamy w grupie na:Temat. Gotowanie jest jedną z jej życiowych pasji.

* * * * *

Fermy Woźniak – właściciel marki Zdrovo (www.zdrovo.pl)– propagującej spożywanie jaj – jako istotnego składnika diety każdego człowieka. Z czego wynika nazwa ZDROVO: jajo to komplementarna część zdrowego menu, a OVO to po łacinie -jajo. Polecamy jaja: śniadaniowo, obiadowo czy kolacjovo. To także lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie. Firma istnieje na rynku od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym oraz własną flotę ponad 200 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6. Ponadto, firma prowadzi skup zbóż w trzynastu punktach na terenie zachodniej Polski oraz posiada mieszalnię pasz. Kontrola na każdym etapie procesu – od stad rodzicielskich, wylęgarni i odchowu niosek, przez wytwórnię wysokogatunkowej paszy, po pakowanie i transport jaj, zapewnia najwyższą jakość produktów. Bogaty asortyment uwzględnia jaja białe i brązowe różnych rozmiarów, produkty specjalne – jaja ściółkowe, jaja królewskie, jaja smakowite oraz jaja z datą zniesienia. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

Cały proces współpracy koordynuje agencja public relations  „Hanami Communications”.

Założycielem agencji jest Jerzy Ciszewski, który jest twórcą jednej z pierwszych firm PR w Polsce „Ciszewski Public Relations”. Hanami Communications świadczy usługi związane z social media, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, sytuacjami kryzysowymi, media relations, szkoleniami medialnymi.

 

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...