„Wracamy do szkoły” – specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” już w sobotę

Informacja Prasowa - 30.08.2019
154

"Wracamy do szkoły" - specjalne wydanie "Gazety Wyborczej" już w sobotę

Czy szkoła może nie być opresyjna? Po które podręczniki warto sięgać? Jak mądrze uczyć historii? Na te i inne pytania starała się odpowiedzieć redakcja „Gazety Wyborczej”, tworząc specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” pt. „Wracamy do szkoły”. Oprócz tego, w sobotę 31 sierpnia br. w  „Gazecie Wyborczej” czytelnicy znajdą „Wysokie Obcasy” oraz magazyn „Nasza Europa” – łącznie weekendowe wydanie dziennika to 108 stron.

„Wracamy do szkoły”, czyli specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”,  przedstawia szereg tematów związanych z edukacją. Czytelnicy dowiedzą się m.in. jak uczyć w niekonwencjonalny sposób i jakie książki popularnonaukowe wybrać, które treści edukacyjne warto obejrzeć w sieci oraz jakie zmiany powinny nastąpić w polskiej szkole.

W numerze ukaże się też wywiad z reżyserem teatralnym Janem Klatą, reportaż Macieja Jarkowca o podróży przez amerykańskie Południe i esej Magdaleny Grochowskiej „Piękny Ikar spada”. Więcej o tym, co w wydaniu – na Wyborcza.pl.

W sobotę z „Gazetą Wyborczą” dostępne będą też „Wysokie Obcasy” oraz „Nasza Europa”. W tygodniku „Wysokie Obcasy” będzie można przeczytać m.in.: rozmowę z Georgette Mosbacher, ambasadorką USA w Polsce oraz rozmowę z psychoterapeutką Katarzyną Miller – o tym, dlaczego zdradzamy. Więcej informacji

Natomiast w nowym wydaniu „Naszej Europy” redakcja przedstawi raport o pornografii w Europie.

„Gazeta Wyborcza” ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego”, „Wysokimi Obcasami” oraz „Naszą Europą” ukaże się w sobotę, 31 sierpnia br. w cenie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio TOK FM, Chillizet, MuzoFM, Meloradio i Radio Kolor), w internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach oraz na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

 

 

 

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...