Weź udział w najciekawszym wydarzeniu w zakupach marketingowych – POLZAK MARKETING 2017
Redakcja PR - 20.03.201724 maja, Warszawa - POLZAK MARKETING 2017
POLZAK MARKETING 2017 to konferencja-platforma wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy profesjonalistami-reprezentantami Reklamodawców oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje.
Organizatorem POLZAK MARKETING 2017 jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Partnerem merytorycznym Konferencji jest Związek Firm Public Relations ZFPR, MeetingPlanner.pl oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Zapraszamy każdego uczestnika branży komunikacji marketingowej – ze strony Reklamodawcy lub Agencji.
Odbiorcami konferencji są:
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Zakupów Marketingowych,
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Marketingu,
- Agencje komunikacji marketingowej realizujące usługi w kategoriach: communication consulting, full service, media, digital, PR, branding, event, Incentive Travel, produkcja TV,
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. PR – zarządzający komunikacją PR,
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Sprzedaży i HR inicjujący proces zakupu usług marketingowych lub współdecydujący o nim (np. eventy, Incentive Travel, PR).
W programie Konferencji:
- Wyniki Dialogu Reklamodawca-Agencja SAR-PSML dla kategorii zakupowych w marketingu: full service, media, digital, PR, eventy, branding, produkcja TV, Incentive Travel.
- Dobre praktyki w zakupach marketingowych – optymalny proces i efektywne narzędzia.
- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować?
- Efektywność w komunikacji marketingowej – Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jak wyznaczać i weryfikować KPI w marketingu? Na podstawie Effie Awards i Effie Index (globalny wskaźnik efektywności marketingowej).
- Efektywność w zakupach komunikacji PR i modele współpracy.
- Efektywność i trendy w zakupach produkcji reklam.
Szczegółowy program z dodatkowymi modułami już wkrótce!
Cena regularna biletu: 750 zł +VAT
Cena biletu dla członków SAR i PSML i Partnerów Konferencji: 650 zł +VAT
Jeśli uczestniczyłeś w jednym ze spotkań Dialogu Reklamodawca-Agencja SAR-PSML (jako uczestnik, nie ekspert): skorzystaj z promocyjnej ceny biletu 650 zł +VAT do końca kwietnia 2017.
Zapraszamy 24 maja 2017! Konferencja odbędzie się w Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1).
Zarejestruj się! Kliknij TUTAJ.
źródło: DobryPrzetarg