Weź udział w najciekawszym wydarzeniu w zakupach marketingowych – POLZAK MARKETING 2017

Redakcja PR - 20.03.2017
234

24 maja, Warszawa - POLZAK MARKETING 2017

POLZAK MARKETING 2017 to konferencja-platforma wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy profesjonalistami-reprezentantami Reklamodawców oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje.

Organizatorem POLZAK MARKETING 2017 jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Partnerem merytorycznym Konferencji jest Związek Firm Public Relations ZFPR, MeetingPlanner.pl oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Zapraszamy każdego uczestnika branży komunikacji marketingowej – ze strony Reklamodawcy lub Agencji.

POLZAK
 

Odbiorcami konferencji są:

  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Zakupów Marketingowych,
  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Marketingu,
  • Agencje komunikacji marketingowej realizujące usługi w kategoriach: communication consulting, full service, media, digital, PR, branding, event, Incentive Travel, produkcja TV,
  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. PR – zarządzający komunikacją PR,
  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Sprzedaży i HR inicjujący proces zakupu usług marketingowych lub współdecydujący o nim (np. eventy, Incentive Travel, PR).

W programie Konferencji:

  • Wyniki Dialogu Reklamodawca-Agencja SAR-PSML dla kategorii zakupowych w marketingu: full service, media, digital, PR, eventy, branding, produkcja TV, Incentive Travel.
  • Dobre praktyki w zakupach marketingowych – optymalny proces i efektywne narzędzia.
  • Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować?
  • Efektywność w komunikacji marketingowej – Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jak wyznaczać i weryfikować KPI w marketingu? Na podstawie Effie Awards i Effie Index (globalny wskaźnik efektywności marketingowej).
  • Efektywność w zakupach komunikacji PR i modele współpracy.
  • Efektywność i trendy w zakupach produkcji reklam.

Szczegółowy program z dodatkowymi modułami już wkrótce!

Cena regularna biletu: 750 zł +VAT

Cena biletu dla członków SAR i PSML i Partnerów Konferencji: 650 zł +VAT

Jeśli uczestniczyłeś w jednym ze spotkań Dialogu Reklamodawca-Agencja SAR-PSML (jako uczestnik, nie ekspert): skorzystaj z promocyjnej ceny biletu 650 zł +VAT do końca kwietnia 2017.

Zapraszamy 24 maja 2017! Konferencja odbędzie się w Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1).

Zarejestruj się! Kliknij TUTAJ.

źródło: DobryPrzetarg

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...