Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka w Polska Press Grupie!

Informacja Prasowa - 15.05.2024
175

Mottem tegorocznej akcji jest hasło „Wielkie marzenia łączą pokolenia”

Polska Press Grupa po raz trzeci dołącza do globalnej akcji społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka”, która rozpocznie się 15 maja, czyli w Międzynarodowy Dzień Rodziny. To oznacza, że pracownicy firmy będą mogli jednorazowo skrócić dzień pracy o dwie godziny. Mottem tegorocznej akcji jest hasło „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Nie da się ukryć, że to marzenia napędzają ludzką rzeczywistość, a także łączą ludzi i pokolenia.

Każdy pracownik Polska Press Grupy będzie mógł w wybrany dzień w maju zakończyć pracę 2 godziny wcześniej. Już po raz trzeci Polska Press Grupa włączyła się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka”, dzięki czemu wszyscy pracownicy spółki będą mogli wykorzystać dodatkowe 2 godziny np. na wzmacnianie więzi z bliskimi. Akcja organizowana jest z okazji Międzynarodowego Dnia Rodziny, który obchodzimy 15 maja. Celem akcji jest przypominanie o roli i wartości płynących z budowania relacji międzyludzkich, bliskości z drugim człowiekiem i pielęgnowania więzi rodzinnych.

To świetna akcja, która z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Jako Polska Press zwracamy szczególną uwagę na inicjatywy i wydarzenia, które dedykowane są wzmacnianiu relacji. A te z najbliższymi należą do najważniejszych. To one, według specjalistów, są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu, dlatego w tym roku ponownie jesteśmy częścią tego projektu – mówi Zenon Nowak, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.

Kampania organizowana jest w Polsce przez Instytut Humanites jako część Globalnego Ruchu Społecznego na Rzecz Bliskości. To odpowiedź na narastające zjawiska samotności, depresji i kryzysu więzi międzyludzkich. Inicjatywa, realizowana przez pracodawców na całym świecie, symbolizuje integrację życia zawodowego i prywatnego.

 

 

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...