WALK PR z usługami contentowymi

Informacja Prasowa - 20.09.2016
181

WALK PR z nową strukturą content marketingową

W ramach WALK PR została wyodrębniona nowa struktura content marketingowa. Do zadań jej pracowników należy tworzenie dla klientów agencji wszelkiego rodzaju treści – od długich form, takich jak raporty i analizy, po krótsze komunikaty skierowane do określonych grup docelowych.

Szefem nowego działu został Dawid Bartosik, były dziennikarz m.in. Polskiej Agencji Prasowej oraz współwłaściciel Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop.

W ramach mapowania strumienia wartości wyodrębniliśmy tworzenie treści jako jeden z czterech kluczowych elementów obsługi klienta. Stąd też nasza decyzja, by stworzyć specjalizującą się w tym obszarze komórkę, która w oparciu o dziennikarskie doświadczenie jej pracowników skoncentruje się na tworzeniu wszelkiego rodzaju tekstów niezbędnych do realizacji działań wizerunkowych – mówi Agnieszka Bacińska, Managing Partner WALK PR.

Obok samego tworzenia treści, zespół będzie odpowiedzialny również za tworzenie strategii content marketingowych dla klientów Grupy WALK.

Nadrzędny pozostaje dla nas cel klienta. Naszą rolą będzie zaproponowanie takich rozwiązań contentowych, które pozwolą go szybko osiągnąć, a jednocześnie utrzymać pożądany efekt w długiej perspektywie – podkreśla Dawid Bartosik, Content Director WALK PR.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...