Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z G2A.COM

Informacja Prasowa - 27.06.2017
192

Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z G2A.COM

Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z G2A.COM, najszybciej na świecie rosnącą globalną platformą gamingową.

Value Media, gracz numer 1 na rynku planowania mediów digital i SalesTube, ekspert od e-commerce (Group One) rozpoczynają długofalową współpracę z platformą gamingową G2A.COM, najszybciej rozwijającym się globalnym marketplace’em dla produktów cyfrowych. Wywodząca się z Polski firma z obszaru nowych technologii z centralą w Hong Kongu i centrum badawczo-rozwojowym w Rzeszowie po raz pierwszy w swojej historii wybrała do obsługi dom mediowy oraz agencję specjalizującą się w e-commerce. Globalna platforma, która łączy ponad 13 mln użytkowników z 280 tys. sprzedawców w 170 krajach, oferuje ponad 60 tys. produktów. Value Media wspólnie z SalesTube odpowiadają za wdrożenie platformy Doubleclick, SEM oraz analitykę internetową na rynkach zagranicznych.

Value Media i SalesTube dla G2A.COM – z Warszawy na 170 rynków na świecie

Obsługa G2A.COM przez Value Media i SalesTube wchodzące w skład Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej, to kolejny krok w konsekwentnej realizacji strategii działań grupy na rynkach międzynarodowych i globalnej obsługi marek. G2A.COM, firma z ogromnym digitalowym know-how, w szczególności w obszarze e-commerce, zbudowała bardzo silny zespół in-house i dotychczas sama realizowała działania prosprzedażowe.

G2A.COM to ekosystem, który ciągle się rozwija. Nie przestajemy poszerzać swojego portfolio produktów digitalowych i ochoczo podejmujemy się wyzwań, jakie niosą ze sobą nowe technologie, szczególnie w obszarze Fintech – mówi Sylwia Zdanowicz, Head of Marketing, G2A.comJuż wkrótce nasi klienci i partnerzy biznesowi uzyskają dostęp do nowych produktów i usług, które jednak na tę chwilę pozostają tajemnicą. Bardzo cieszymy się, że do szerokiego grona naszych partnerów dołączył SalesTube. Jestem przekonana, że projekty takie jak np. budowanie modeli atrybucji, nad którymi będziemy pracować w najbliższych miesiącach, przyniosą wymierne efekty biznesowe oraz ogromną satysfakcję z wykonanej pracy dla obu zespołów, G2A.COM i SalesTube.

Nieprzypadkowo lider rynku gier wybiera do współpracy partnera o równie silnych cyfrowych korzeniach i niezależnej strukturze, który podobnie jak G2A.COM ma swoje korzenie w Polsce. Digitalowe DNA, niezależność, elastyczność i szybkie podejmowanie decyzji na zmieniającym się z dnia na dzień interaktywnym rynku to składowe sukcesu biznesu mediowego Group One i wspólny mianownik, który łączy myślenie obu firm.

Cały zespół nie mógł się doczekać, kiedy zaczniemy współpracę z G2A.COM. G2A.COM jest jednym z najważniejszych klientów Google czy Facebook i globalną marką, konkurującą z największymi podmiotami na świecie. Jednak to, co cieszy nas najbardziej, to możliwość robienia superinnowacyjnych projektów z fajnymi, kreatywnymi ludźmi – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube. Światowy zasięg G2A.COM – zwłaszcza centrala w Hong Kongu – pozwoli nam realizować działania SEM na rynku azjatyckim, brytyjskim i amerykańskim, a to dopiero początek. G2A.COM inspiruje nas nie tylko swoją kulturą, ale także znajomością gigantycznego środowiska graczy, którzy są dziś potęgą w digitalu i dla których powstają nowe technologie. Praca z G2A.COM to nie będzie standardowy consulting dotyczący kampanii. Naszym celem jest optymalizacja celów długookresowych klienta. Wykorzystamy do tego m.in. zaawansowane modele atrybucji oraz mierzenie Customer Lifetime Value. Jesteśmy bardzo dumni, że G2A.COM, które samo wywodzi się ze świata online, docenia nasze kompetencje cyfrowe i cieszymy się, że będziemy mogli połączyć siły i pracować dla marki, która ma szanse być najbardziej rozpoznawalnym polskim brandem.

 

 

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...