Trwają zapisy na studia podyplomowe Social Media Manager na WSAiB

Informacja Prasowa - 03.08.2021
18

Trwają zapisy na studia podyplomowe Social Media Manager na WSAiB

Trwają zapisy na studia podyplomowe Social Media Manager na WSAiB we współpracy z agencją Beeffective!

Digitalowa agencja Beeffective wraz z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni otworzyła wyjątkowy kierunek studiów podyplomowych Social Media Manager ONLINE! Wśród wykładowców znajdziemy takich ekspertów jak: Dagmara Pakulska, Jakub Biel, Tomasz Palak, Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski.

– Social Media Manager to kierunek dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowych mediów, pragną wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz dążą do ugruntowania dotychczas zdobytej wiedzy – mówi Klaudia Chmielewska, Head of Social Media Beeffective – To kierunek, który będzie idealny dla każdego, kto działa (lub planuje zacząć) w obszarze komunikacji marketingowej.

Dużą wartością kierunku jest to, że prowadzą go praktycy, którzy na co dzień działają w digital marketingu. Pracownicy agencji digital marketingowej Beeffective oraz znani eksperci z branży podzielą się zdobywanym latami doświadczeniem. Na studiach poznacie nie tylko teorię, ale i konkretne case studies z rynku oraz pomysły gotowe do wdrożenia w poszczególnych kanałach social media. Specjaliści podzielą się swoim know-howem, doświadczeniem, a także przydatnymi narzędziami, które pomagają w pracy.

Kolejnym atutem jest formuła ONLINE studów. Dzięki temu, osoby z całej Polski mogą dołączyć do tego prestiżowego kierunku. Miejsca zapełniają się coraz szybciej, dlatego jeśli zastanawiacie się nad rejestracją, to teraz najlepszy moment!

Pełna lista wykładowców znajduje się na stronie: https://studiujz.beeffective.pl/

Zapisy odbywają się tutaj: https://wsaib.pl/kandydaci/podyplomowe/social-media-manager

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...