Time for Wax i Time for Nails dołączyły do grona klientów agencji PRimoloko

Informacja Prasowa - 16.01.2020
131

Time for Wax i Time for Nails dołączyły do grona klientów agencji PRimoloko

Agencja PRimoloko odpowiada za prowadzenie działań media relations i współpracę z influencerami dla marek Time for Wax oraz nowego konceptu spółki, Time for Nails.

W ramach, rozpoczętej współpracy, agencja PRimoloko poza działaniami media i influencer relations będzie odpowiadać za obsługę wydarzeń specjalnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a agencja wyłoniona na drodze konkursu ofert.

Agencja PRimoloko to agencja specjalizująca się w nowoczesnych działaniach PUBLIC RELATIONS I INFLUENCER MARKETINGU. Na swoim koncie ma realizację ponad 1000 projektów z obszaru lifestyle, moda, uroda, zdrowie i psychologia. Agencja ma także bardzo duże doświadczenie w sektorze działań B2B i FMCG.

Time for Wax to ogólnopolska sieć profesjonalnych salonów depilacji woskiem. W 28 salonach klienci mają możliwość korzystania z usług depilacji bez konieczności wcześniejszego umawiania na wizytę. Time for Nails to nowe miejsce na mapie Warszawy. Już dwa salony Time for Nails w Warszawie oferują możliwość wykonania manicure bez umawiania się przez 6 dni w tygodniu. W planie w 2020 roku jest otwarcie kolejnych punktów w Warszawie.

Za obsługę projektu odpowiada zespół konsultantów, którym zarządza Patrycja Sawicka – Sikora  (managing director).

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...