Tauron szuka agencji do obsługi kreatywnej

Informacja Prasowa - 15.02.2017
28

Tauron szuka agencji do obsługi kreatywnej, umowa ma zostać podpisana na rok

Tauron Sprzedaż rozpoczęła proces przetargowy na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych. Umowa ma zostać zawarta na 12 miesięcy. Wadium wynosi 70 000 złotych. 

Na stronie platformy zakupowej Tauronu czytamy, że kryteriami ocen ofert będą: cena (waga 55%) oraz koncepcja kreatywna kampanii  (waga 45%). Termin składania ofert mija 15 marca br., o godzinie 11:30. Szacunkowa wartośc zawartego kontraktu wynosi 6 630 000.00 złotych.

Agencje biorące udział w przetargu muszą wykazać m.in:

  • posiadanie w portfolio co najmniej dwóch zrealizowanych kampanii o zasięgu ogólnopolskim, przy czym co najmniej jedna kampania zrealizowana została na rzecz zleceniodawcy z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej;
  • zakres zrealizowanych kampanii musiał obejmować przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii marketingowej kampanii, projektów graficznych materiałów ATL i BTL, a w co najmniej jednej kampanii wykonanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego do emisji w telewizji ogólnokrajowej i regionalnej;

Tauron dopuszcza możliwość podpisania umowy z maksymalnie 4 agencjami.

Szczegóły znajdują się na stronie platformy zakupowej Tauronu.

Zobacz:

Czas uporządkować praktyki przetargowe. W tym celu powstał Dialog Branżowy

Comments

comments

28
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...