string(125) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/tauron_logo_promocyjne_pionowe-1-1173x500.jpg');"
string(99) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/02/tauron_logo_promocyjne_pionowe-1-1173x500.jpg"
Tauron szuka agencji do obsługi kreatywnej, umowa ma zostać podpisana na rok
Tauron Sprzedaż rozpoczęła proces przetargowy na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych. Umowa ma zostać zawarta na 12 miesięcy. Wadium wynosi 70 000 złotych.
Na stronie platformy zakupowej Tauronu czytamy, że kryteriami ocen ofert będą: cena (waga 55%) oraz koncepcja kreatywna kampanii (waga 45%). Termin składania ofert mija 15 marca br., o godzinie 11:30. Szacunkowa wartośc zawartego kontraktu wynosi 6 630 000.00 złotych.
Agencje biorące udział w przetargu muszą wykazać m.in:
- posiadanie w portfolio co najmniej dwóch zrealizowanych kampanii o zasięgu ogólnopolskim, przy czym co najmniej jedna kampania zrealizowana została na rzecz zleceniodawcy z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej;
- zakres zrealizowanych kampanii musiał obejmować przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii marketingowej kampanii, projektów graficznych materiałów ATL i BTL, a w co najmniej jednej kampanii wykonanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego do emisji w telewizji ogólnokrajowej i regionalnej;
Tauron dopuszcza możliwość podpisania umowy z maksymalnie 4 agencjami.
Szczegóły znajdują się na stronie platformy zakupowej Tauronu.
Zobacz:
Czas uporządkować praktyki przetargowe. W tym celu powstał Dialog Branżowy
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...