Sebastian Kulczyk chce inwestować w polskie start-upy

Redakcja PR - 30.05.2017
173

Sebastian Kulczyk chce inwestować w polskie start-upy

Sebastian Kulczyk stworzył narzędzie do wspierania start-upów: InCredibles.

Biznesmen podczas spotkania w Campus Warsaw powiedział, że wierzy w polski potencjał intelektualny. Zapowiedział również, iż jego projekt zakłada mniejszą biurokratyzację niż w przypadku podobnych, państwowych przedsięwzięć.

Jak zdradził podczas konferencji, jego celem jest pomoc polskim markom w osiągnięciu sukcesu na skale światową. Sebastian Kulczyk na ten cel planuje przeznaczyć w ciągu najbliższych lat nawet 60 milionów dolarów.

Taki zastrzyk gotówki niewątpliwie da szansę rodzimym firmom zaistnieć na arenie międzynarodowej. W zamyśle pierwszej edycji jest wyłonienie około pięciu start-upów. Do konkursu mogą zgłaszać się osoby z gotowym prototypem produkt lub usługi. Zapisy do programu będą trwały od 15 lipca do 31 sierpnia bieżącego roku.

Na podstawie innpoland

Comments

comments

173
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...