Rozpoczął się plebiscyt „Warszawska Pyza 2017” na najlepsze jedzenie ulicy

Redakcja PR - 02.08.2017
259

Rozpoczął się plebiscyt "Warszawska Pyza 2017" na najlepsze jedzenie ulicy

Rozpoczęła się kolejna edycja „Warszawskiej Pyzy” – plebiscytu „Gazety Stołecznej” i serwisu Warszawa.Wyborcza.pl na najlepsze jedzenie ulicy.

 

http://bi.gazeta.pl/im/85/26/15/z22178181Q.jpg

Do piątku, 4 sierpnia br. do godziny 23:59 czytelnicy dziennika i użytkownicy serwisu mogą zgłaszać swoje propozycje food trucków, barków, knajpek i streetfoodowych stoisk, wysyłając maila na adres warszawskapyza@agora.pl. Spośród zgłoszonych propozycji zostanie wyłonionych 10 finalistów – kandydatów do tytułu „Warszawskiej Pyzy 2017”.

Tegorocznych finalistów będzie oceniać jury w składzie: Barbara Zych – wydawca regionalny „Gazety Wyborczej”, Rafał Hreczaniuk – szef kuchni warszawskiej restauracji Dyletanci, Grzegorz Łapanowski – autor książek kulinarnych, twórca szkoły gotowania Food Lab Studio oraz fundacji Szkoła na Widelcu, Maciej Nowak – dyrektor Teatru Polskiego w Poznaniu, recenzent kulinarny „Co Jest Grane 24”, Wojciech „Sokół” Sosnowski – wokalista, muzyk i przedsiębiorca, ekipa Viet Street Food – zwycięzcy ubiegłorocznej edycji konkursu oraz Małgorzata Minta – entuzjastka jedzenia, autorka bloga Mintaeats.com.

Ostateczna lista finalistów do tytułu „Warszawskiej Pyzy 2017” zostanie ogłoszona w serwisie Warszawa.Wyborcza.pl w poniedziałek, 7 sierpnia br. – wtedy też jury będzie oceniać propozycje kandydatów, a czytelnicy i użytkownicy będą mogli zagłosować na swojego ulubieńca. Głosowanie potrwa do czwartku, 17 sierpnia br, do godziny 23:59.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone podczas imprezy „Żarcie na kółkach”, która odbędzie się w dniach 19-20 sierpnia na błoniach PGE Narodowego w Warszawie.

Partnerem plebiscytu jest „Żarcie na kółkach”.

Wydarzeniu patronują” „Co Jest Grane 24” oraz Rock Radio.

Plebiscyt „Warszawska Pyza 2017” wspiera kampania w Rock Radiu oraz autopromocja w prasie i w internecie. Działania reklamowe przygotował Dział promocji „Gazety Wyborczej”.

 

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...