RODO i public relations – czy jest się czego obawiać?

Redakcja PR - 24.04.2018
69

RODO i public relations - czy jest się czego obawiać?

RODO

Rozporządzenie ogólne o ochronie danych. Dyrektywa unijna, które zawiera przepisy o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem i wykorzystywaniem danych osobowych oraz normy regulujące swobodny przepływ danych osobowych.

Redaktor prowadząca Fundację internetPR.pl, Agnieszka Studzińska rozmawiała z dr. Maciejem Kaweckim, który koordynuje prace nad reformą ochrony danych osobowych oraz zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji odnośnie do prawidłowego stosowania przepisów RODO.

Pani redaktor podczas rozmowy z dr. Maciejem Kaweckim poruszała tematy związane z zasadami, jakie będą obowiązywały każdą osobę, która ma kontakt z ekspertami z branży, jak również każdy podmiot, który będzie brał udział w tworzeniu materiałów prasowych z perspektywy prawa prasowego. Rozmawiano również na temat wpływu RODO, na możliwość ochrony przed informacjami prasowymi, które nie są związane z branżą, w której specjalizuje się konkretna jednostka.

W kolejnych punktach zostały omówione najważniejsze przepisy Rozporządzenia oraz sposób, w jaki RODO wpłynie na działanie mediów społecznościowych.

Całą rozmowę możemy obejrzeć poniżej:

 

 

Na podstawie: https://ceo.com.pl/rodo-i-public-relations-czy-rzeczywiscie-jest-sie-czego-bac-92355/3

 

Comments

comments

69
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...