SUBWAY® odświeża logotyp i symbol marki

Informacja Prasowa - 11.08.2016
49

SUBWAY ® zaprezentował swoje odświeżone logo oraz nowy symbol marki

SUBWAY® –  największa sieć restauracji z kanapkami na świecie – zaprezentował swoje odświeżone kultowe logo oraz nowy, wyrazisty symbol marki. Nowy logotyp po raz pierwszy został pokazany amerykańskim widzom w USA 5 sierpnia w piątkowym telewizyjnym bloku reklamowym. Od 2017 roku trafi do materiałów sieci na całym świecie.

Stworzenie nowego logo i symbolu to kolejny etap w rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem SUBWAY® Digital – zespołu zajmującego się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu. Uznanie SUBWAYA® za smaczny, pożywny oraz korzystny wybór przez dzisiejszych wymagających konsumentów oraz możliwość dotarcia do odbiorców za pomocą wszystkich kanałów komunikacyjnych były niezbędne, aby zrobić kolejny krok w rozwoju marki.

Jesteśmy w trakcie dynamicznej zmiany, której celem jest zaspokojenie potrzeb naszych gości, których gusta wciąż sie zmieniają. Marka SUBWAY® jest rozpoznawalna na całym świecie. Nowa identyfikacja wizualna powoduje, że łatwiej nam patrzeć na nią świeżym okiem. Nowy logotyp jest przejrzysty, autentyczny, a jednocześnie nawiązuje do historii marki. – mówi Suzanne Greco, prezes i CEO firmy SUBWAY®.

Za pomocą odważnego, świeżego, nowoczesnego designu nowy projekt uchwyca kwintesencję marki. Pierwotne kolory zostały dostosowane do współczesnych realiów i potrzeb tak, by logo dostosowane było do wymagań wszystkich platform komunikacyjnych.

Odświeżony symbol nawiązuje do atutu brandu –  możliwości wyboru, którą SUBWAY® w swoich restauracjach na calym świecie zapewnia każdego dnia swoim gościom.

Nowe logo i symbol oraz inne, dodatkowe elementy wizualne, pojawią się we wszystkich restauracjach SUBWAY®, w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych na całym świecie na początku 2017 roku.

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...