Katarzyna Warnke ambasadorką kampanii „Love Over Hate”

Redakcja PR - 06.09.2018
198

Wystartowała kampania społeczna „Love Over Hate”

Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Warnke, która nie raz spotkała się z niesprawiedliwą krytyką i nieprzychylnymi komentarzami. Inicjatorem aktywności jest marka Absolut.

Jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest twórcze przekształcanie haseł nienawiści w pozytywny przekaz. Do 23 września internauci mogą zgłaszać na stronie www.loveoverhate.pl miejsca pełne haseł nienawiści, wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane lokalizacje z Polski zostaną oczyszczone z hejtu przez ekipę „Love Over Hate”. Farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia miejskiego dzieła, które będzie niosło pozytywny przekaz, jakim jest otwartość i tolerancja.

Ignorowanie wszechobecnego hejtu jest milczącą zgodą na obrażanie ludzi, którzy chcą wyrażać siebie we własny sposób – podkreślają autorzy akcji. Manifest kampanii ma zachęcić do pokazania, że spotkanie odmiennych punktów widzenia to szansa na stworzenie prawdziwie inspirującego świata.

 

Kampania „Love Over Hate” rozpoczęła się pod koniec lipca zapowiedzią podczas festiwalu muzycznego Audioriver. Potrwa do listopada. W tym czasie ambasadorka będzie zachęcała internautów do przyłączenia się do akcji we własnych kanałach social media, gdyż to właśnie Internet jest najczęstszym miejscem hejtu. Poparcie dla kampanii aktorka wyraziła także na tegorocznym Flesz Fashion Night, gdzie wystąpiła w nieoczekiwanej charakteryzacji. Jej ciało zostało pokryte słowami hejtu, z jakim spotkała się w swoim życiu.

„Love Over Hate” podkreśla, że nienawiść nie jest anonimowa, hejt ma zawsze swoją twarz. Spotykają się z nim prawdziwe osoby, które potrzebują zrozumienia. Dlatego tak ważne jest, by kierowaną do nich nienawiść przekształcać w pozytywny przekaz, gdyż dobre słowa mają wielką moc.

 

 

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...