Przetarg na obsługę kluczowych produktów Microsoft Polska w social media rozstrzygnięty
Informacja Prasowa - 03.10.2016Agencja social media click community dla Microsoft Polska
Obsługą kanałów społecznościowych dla takich produktów jak Xbox, Microsoft Dynamics, Windows, czy Surface zajmie się agencja social media click community. Microsoft Polska podpisał kontrakt na dwa lata.
Znalezienie agencji social media, w której pracują ludzie, którzy spędzają tyle samo czasu na konsoli Xbox i Facebooku, a w pracy używają ‘Microsoft Dynamics’ do obsługi klientów, wydaje się niewykonalne, a jednak mając ponad 60 osób zatrudnionych w naszej firmie, znajdują się i tacy specjaliści” – mówi Rahim Blak, CEO i Co-Founder click community.
Prowadzenie kampanii social media dla wszystkich profili Microsoft Polska wymaga rozumienia różnicy pomiędzy sektorem B2B i B2C, to pozwala na skuteczne wykorzystywanie social media marketingu na obsługiwanych profilach konsumenckich i biznesowych firmy.
Oprócz obsługi reklam na Facebook’u, czyli ustalaniu budżetów mediowych i tworzeniu reklam, click community zadba również o to, by sprawnie funkcjonował kanał na YouTube i profil na LinkedIn. Działania agencji będą skupione na wybranych produktach firmy Microsoft, m.in: Windows, Xbox, Surface Pro 4 i serii smartfonów Lumia.
Social media to nie tylko prowadzenie profilu na Facebook’u, to również pozycjonowanie marki poprzez współpracę z influencerami. Obecnie krakowska agencja stawia na tzw. user generated content, czyli treści tworzone dla marki przez aktywnych i opiniotwórczych użytkowników kanałów społecznościowych, którzy są jednocześnie konsumentami produktów.