„PONADCZASOWI” – UNICEF Polska łączy pokolenia pomocą, akcję wspiera Codemedia

Redakcja PR - 27.09.2018
78

Krystyna Janda promuje nową akcję UNICEF Polska

UNICEF Polska w najnowszym wideo zwraca uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym. Kampanię „PONADCZASOWI – Pomoc łączy pokolenia” zaplanował i zakupił dom mediowy Codemedia. Będzie ona widoczna głównie w internecie.

Działania promocyjne mają charakter zasięgowy i informacyjny. Ich celem jest zachęcenie szerokiego grona osób do myślenia o przyszłości ich majątku. UNICEF Polska przypomina, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego swoim najbliższych. Zachęca ponadto do dzielenia się swoimi dobrami z bezbronnymi i pokrzywdzonymi, uwzględniając darowizny na rzecz wybranych fundacji i stowarzyszeń w zapisie woli.

Akcja oparta jest na formacie wideo. Przekaz kampanii został zaprezentowany w 50-sekundowym filmie z udziałem m.in. Krystyny Jandy i Piotra Polka.

Zależało nam, aby w optymalnym koszcie, a także z dużą precyzją dotrzeć do wyznaczonych przez Klienta grup celowych. Nie mogliśmy też zapomnieć o dobrej ekspozycji wyjątkowego materiału wideo, zrealizowanego dzięki współpracy z Black Rabbit, który odpowiedzialny był za pomysł i produkcję – wskazuje Piotr Szubski, dom mediowy Codemedia

Wideo dedykowane kampanii promowane jest w ramach YouTube oraz w portalach społecznościowych. Całość komunikacji dopełniają działania radiowe na antenach Tok FM, Radia Pogoda oraz Radia Złote Przeboje.

 

Działania promocyjne potrwają do końca października br.

Comments

comments

78
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...