„PONADCZASOWI” – UNICEF Polska łączy pokolenia pomocą, akcję wspiera Codemedia

Redakcja PR - 27.09.2018
6

Krystyna Janda promuje nową akcję UNICEF Polska

UNICEF Polska w najnowszym wideo zwraca uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym. Kampanię „PONADCZASOWI – Pomoc łączy pokolenia” zaplanował i zakupił dom mediowy Codemedia. Będzie ona widoczna głównie w internecie.

Działania promocyjne mają charakter zasięgowy i informacyjny. Ich celem jest zachęcenie szerokiego grona osób do myślenia o przyszłości ich majątku. UNICEF Polska przypomina, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa finansowego swoim najbliższych. Zachęca ponadto do dzielenia się swoimi dobrami z bezbronnymi i pokrzywdzonymi, uwzględniając darowizny na rzecz wybranych fundacji i stowarzyszeń w zapisie woli.

Akcja oparta jest na formacie wideo. Przekaz kampanii został zaprezentowany w 50-sekundowym filmie z udziałem m.in. Krystyny Jandy i Piotra Polka.

Zależało nam, aby w optymalnym koszcie, a także z dużą precyzją dotrzeć do wyznaczonych przez Klienta grup celowych. Nie mogliśmy też zapomnieć o dobrej ekspozycji wyjątkowego materiału wideo, zrealizowanego dzięki współpracy z Black Rabbit, który odpowiedzialny był za pomysł i produkcję – wskazuje Piotr Szubski, dom mediowy Codemedia

Wideo dedykowane kampanii promowane jest w ramach YouTube oraz w portalach społecznościowych. Całość komunikacji dopełniają działania radiowe na antenach Tok FM, Radia Pogoda oraz Radia Złote Przeboje.

 

Działania promocyjne potrwają do końca października br.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...