PayPo rozszerza współpracę z PR Calling

Informacja Prasowa - 15.04.2024
231

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling

Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

PayPo działa na rynku od 2016 roku, a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online, w tym m.in. CCC, Modivo, eobuwie.pl, Reserved czy Media Markt. Firma oferuje możliwość zapłacenia w momencie, gdy konsument jest pewny swojego wyboru. W ten sposób może zrealizować zamówienie natychmiast, a zapłacić za nie później, tym samym dając sobie czas na mądre, przemyślane zakupy: odebranie zamówienia, sprawdzenie produktów i zastanowienie się, czy mu pasują. W przypadku sklepów, usługi PayPo zwiększają ich wolumen sprzedaży, mając istotny wpływ na wzrost wartości koszyka o ok. 20-100 proc. oraz znacząco zmniejszając liczbę tzw. porzuconych koszyków o ok. 15-20 proc.

– Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Edyta Szymanowska, Head of Content Marketing w PayPo. 

– PayPo to niekwestionowany lider wśród dostawców rozwiązań BNPL adresowanych do sklepów internetowych i marka o silnej pozycji na rynku. W 2023 r. liczba aktywnych użytkowników PayPo wyniosła już 1,8 mln osób, a firma obsłużyła około 13,5 mln transakcji, na łączną kwotę 3,6 mld zł. Cieszymy się zarówno z długofalowej współpracy i zaufania, jakim obdarzyło nas PayPo, jak również z partnerskiej relacji, nawiązanej na wspólnej drodze komunikacyjnej. Za nami wiele sukcesów, a w planach kolejne, ambitne cele do zrealizowania – komentuje Marta Tyszer, partner zarządzająca PR Calling.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, Junior PR & Communications Manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.

Comments

comments

231
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...