Olivier Fleurot – trendy w komunikacji

Jerzy Ciszewski - 21.03.2016
142

Olivier Fleurot - wybitny ekspert ze ścisłego zarządu Publici Group z wizytą w Warszawie

Olivier Fleurot

Senior Vice president of Publicis Group, in charge of Corporate communications, group Real Estate, Insurance, and horizontal projects like the new ERP systems.
also in charge of the Women’s Forum. http://www.womens-forum.com
member of the board of the International Youth Foundation http://www.iyfnet.org/

Olivier Fleurot to  Senior Vice President w Publicis Groupe.  Wybitny ekspert i praktyk, szeroko pojętego, rynku usług marketingowych; przez wiele lat zarządzał MSL Group, która działa w ramach Grupy Publicis.

Olivier gościł kilka dni temu w Warszawie; korzystając z okazji udało się nam namówić go na krótką rozmowę  o tendencjach i przyszłości usług komunikacyjnych.

Pytanie i dyskusja dotycząca jakie będą obowiązywały trendy w komunikacji jest niezwykle istotna. Od kilku lat cały rynek usług marketingowych redefiniuje się. Coraz większy nacisk kładzie się na działania w sieci; z tym związane jest przenoszenie budżetów przeznaczanych na reklamę.

    *       *      *      *

Oto zawodowe CV naszego gościa

Olivier Fleurot has served since November 2009 as the CEO of MSLGROUP, Publicis Groupe’s flagship specialty communications, PR and events network. He brings to this role the demonstrated ability to transform businesses so they can operate efficiently and succeed in the digital age.

Prior to joining MSLGROUP, Olivier was executive chairman of Publicis Worldwide, a global advertising network, where he created, among other things, Publicis Modem, the digital advertising practice.

From 1999 to 2006, Olivier was with the Financial Times Group in London. As CEO, Olivier was responsible for all the Group’s newspapers, magazines and online activities, including the Asia edition of the FT and FTChinese.com, which he launched in 2003. In the early days of the internet, when many publishing companies were resisting new media, Olivier directed his international teams to integrate offline and digital operations—ultimately creating a seamless organization as early as 2002.

Prior to joining the FT, Olivier was CEO of Les Echos Group. Under his watch, Les Echos, in 1996, became the first French publisher to launch a website.

Originally trained as an engineer, he also worked as a journalist before entering media management. He is president of the European Association of Communications Agencies.

 

Zrzut ekranu 2016-03-21 o 11.25.56

 

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...