Nowy miesięcznik „Wspomnień Czar” już na rynku

Informacja Prasowa - 23.03.2017
50

Burda International Poland wprowadza na rynek nowy magazyn WSPOMNIEŃ CZAR

Po sukcesie ubiegłorocznego wydania specjalnego „Dobrych Rad”, wydawnictwo zdecydowało się uruchomić tytuł jako odrębny magazyn.

 

 

Pierwszy numer miesięcznika WSPOMNIEŃ CZAR ukazał się w nakładzie 120 tys. w promocyjnej cenie 1,99 zł. Pismo liczy 48 stron.

Magazyn skierowany jest do kobiet dojrzałych, mieszkanek średnich i dużych miejscowości, wykształconych, interesujących się życiem największych gwiazd kina i estrady. Pismo zawiera wzruszające historie sprzed lat, sekrety polskich gwiazd a także złotej ery Hollywood.

W pierwszym wydaniu WSPOMNIEŃ CZAR gwiazdą okładkową jest Maryla Rodowicz. W numerze pojawiły się m.in. artykuły opowiadające o życiu Antoniego Cierplikowskiego – Polaka, który zmienił oblicze światowego fryzjerstwa, Eugeniusza Bodo, który miał wszystko i wszystko stracił, pełnej tragicznych wydarzeń historii rodu Kennedych a także o miejscu, które ukochał Jan Paweł II – Kalwarii Zebrzydowskiej oraz niezapomnianych bazarach PRLu.

Magazyn wsparty został ogólnopolską kampanią reklamową obejmującą TV (TVP, TVP Theme, Polsat, PST Theme, TVN, PTV), prasę (tytuły własne Burdy) oraz social media wydawnictwa. Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...