Nie taki #PR czarny 5. Warsztaty budowania marki
Nie taki #PR czarny 5. Warsztaty budowania marki
4 kwietnia o godz. 9:00 do CRS „Ukiel” (ul. Kapitańska 23)
Strategia komunikacji.
- Jak ją stworzyć?
- Co powinna zawierać?
- Jak ocenić jej skuteczność?
Gość specjalnym będzie OLGA ZALECKA, PR Manager BSH odpowiedzialna za wizerunek marek Bosch, Siemens, Zelmer i Gaggenau
Kilka słów o ekspercie:
Olga Zalecka – absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Lingwistyki Stosowanej ze specjalizacją tłumaczeniową. Dobrze zna język angielski i niemiecki, uczyła się także rosyjskiego i łaciny. Miłość do języków zaczęła się w podstawówce i trwa nieprzerwanie do dziś. Obecnie można powiedzieć, że nadal przekłada – głównie z języka polskiego na polski. Z wyróżnieniem ukończyła Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej.
W BSH pracuje od lipca 2013 r. Obecnie zajmuje się komunikacją wszystkich marek znajdujących się w portfolio grupy. Są to takie logotypy jak Bosch czy Siemens. Odpowiada za opracowywanie i budowanie strategii pr’owych. Dba o pozytywny wizerunek marek, nazywając ich swoimi prezesami. Prowadzi ich kalendarz i dostosowuje harmonogram działań w oparciu o prowadzone aktywności marketingowe. Organizuje ich konferencje, dba o jakość wystąpień i odpowiednie grono odbiorców. Sprawdza jak wypadają publicznie i jakie reakcje wywołują tam, gdzie się pojawiają. Dba o wysoki poziom ich prezentacji wewnątrz i na zewnątrz. Pielęgnuje dobre relacje z dziennikarzami prasy lokalnej i centralnej, organizacjami opiniotwórczymi itp.
Często pisze. W zeszłym roku stworzyła około 50 informacji prasowych dla swoich prezesów, nie licząc krótkich notek, wypowiedzi eksperckich i pr’ów.